*بزرگداشت میلادپیامبراسلام و آغاز جشن های هفته وحدت در اوز

*بزرگداشت میلادپیامبراسلام و آغاز جشن های هفته وحدت در اوز*

   
در سالروز ولادت پیامبربزرگ اسلام ( ص) و آغازجشن های هفته وحدت اوز به عنوان پایتخت وحدت لارستان بزرگ میزبان این رویداد اسلامی در منطقه بود.
آئین بزرگداشت میلاد نبی با حضورجمع کثیری از مردم و شخصیت های دینی ، علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی منطقه و جنوب استان فارس درمسجد بزرگ مصلی شهر اوزبرگزارگردید .
در این مراسم اسلامی و کشوری محمدحسین آتش فراز بخشداربه نمایندگی از مردم شهر وبخش اوز با تبریک میلاد پیامبر و هفته وحدت از کلیه شرکت کنندگان در مراسم تقدیر و تشکر نمود. سپس حجت السلام بینازاده نماینده ولی فقیه در اموراهل سنت استان فارس با ابراز خرسندی از برپایی جشن های میلاد نبی اکرم و هفته وحدت گفت رمز پیروزی امت اسلامی در وحدت است وی افزود وحدت امت اسلام سلاح و حربه کارآمد وموثراست در نبردبا دشمن ایشان گفتندخداوند به همه ما توفیق بدهدتا در مسیروحدت گام برداریم ودر این راه سیره پیامبررا الگوی خود قراردهیم تا بتوانیم با الگو قراردادن راه و روش ایشان نمونه والگوی خوبی برای دیگران باشیم .
در این مراسم حجت السلام موسوی امام جمعه لار، بخشایش پور امام جمعه گراش شیخ صالح انصاری مدیر مدارس علوم دینی اوز و سرهنگ جاهدی فرمانده حوزه سپاه لارستان در وصف میلاد پیامبر اسلام و میلاد امام جعفر صادق و هفته بسیج به ایراد سخن پرداختند
اجرای مولودخوانی سنتی اوز و قرائت شعر و اجرای سرود در مدح رسول الله از دیگر برنامه های برگزاری مراسم هفته وحدت در اوز بود
پایان بخش این مراسم اسلامی پذیرای از مهمانان و مدعوین شرکت کننده بود
بخشداری ، مدرسه علوم دینی ، شورای اسلامی ، شهرداری ، اتاق اصناف ، انجمن نواندیشان اوز و یاوران شورا و گروه اتحادو توسعه بخش اوز مسئولیت این مراسم را برعهده داشتند.
گزارش جامع و کامل این مراسم در نشریه آذرماه پسین اوز چاپ خواهد شد


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد