بسیج سازندگی شهرستان اوز و بسیج اصناف، الگوی تحقق وعده ها، درکوتاهترین زمان، پس از زلزله اوز

 

گزارشگر: امیررضا رضایی(خبرنگار مردمی و‌رسانه شهرستان اوز)

اولین محموله از سیمان های وعده داده شده جهت بازسازی منازل آسیب دیده زلزله اوز، که توسط علی تیرزن  ریاست اتاق اصناف شهرستان اوز، بسیج اصناف و بسیج سازندگی شهرستان، پیگیری و درخواست شده بود، امروز دوشنبه سوم مهرماه ۱۴۰۲ وارد شهر اوز شد.

پس از زلزله شامگاه ۲۷ مردادماه ۱۴۰۲ شهر اوز و خسارات سنگینی که به منازل این شهر وارد شد، علی تیرزن  رئیس اتاق اصناف شهرستان اوز، خبر از رایزنی ها و پیگیری های مستمر با بسیج اصناف و همکاری مجددانه محمدامین خاتمه مسئول بسیج سازندگی شهرستان اوز، در گرفتن امتیاز سیمان، جهت بازسازی منازل آسیب دیده دادند و تایید شدن آن را به گروههای مجازی شهرستان اوز ، مخابره کردند.

 امروز دوشنبه سوم مهرماه ۱۴۰۲ و تنها ۳۶ روز پس از زلزله اوز، اولین محموله سیمان اعطایی بسیج سازندگی، به تعداد ۵۰۰پاکت سیمان، وارد شهر اوز شد.

به گفته محمدامین خاتمه مسئول بسیج سازندگی و علی تیرزن ریاست اصناف شهرستان اوز، اگر کارخانه سیمان مبدا، دچار خرابی خط تولید نشده بود، به یقین ارسال سیمان ها، به کوتاهترین زمان ممکن می رسید.

خبرنگار مردمی و رسانه شهرستان اوز، ضمن تشکر از  ریاست اتاق اصناف، بسیج اصناف و جهادگران بسیج سازندگی (که در اعطای کانکس نیز، پیشگام در سرعت عمل و  خدمات دهی  به مردم آسیب دیده بودند)، تمام دستگاههای مرتبط و متولی برای بازسازی به آسیب دیدگان زلزله شهر اوز را، دعوت به این الگوبرداری جهادی، در سرعت و عمل به وعده ها در قبال آسیب دیدگان  می کند.


1 دیدگاه

  1. استاد کار بنایی در اوز

    یک تریلی سیمان خیلی خیلی کم است باید فکری. اساسی کرد با اینکار کارها فقط یک نمایش. است حدود ۵۰۰ منزل ومکان. احتیاج به سیمان. دارند یک تریلی سیمان به کجا کار میرسد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد