۱۹۳میلیاردو۷۳۰ میلیون تومان برای زلزله زدگان اوز

 وزیر کشور در گزارشی به رئیس سازمان برنامه وبودجه خواستار تخصیص ۱۹۳ میلیارد و ۷۳۰میلیون تومان برای زلزله زدگان شهر اوز شد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از دفتر نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس، سردار احمد وحیدی وزیر کشور، پس از بازدید از مناطق زلزله زده اوز، طی نامه ای از داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خواست کرد که مبلغ ۱۹۳ میلیاردو۷۳۰ میلیون تومان به زلزله زدگان شهر اوز اختصاص یابد.

در این نامه آمده است که: ۱۶۷ میلیاردو۷۰ میلیون تومان به صورت تسهیلات با بهره ۵ درصد شهری و باز پرداخت ۱۵ ساله برای بازسازی ۷ساله برای خرید لوازم معیشتی و ۵ ساله برای تعمیرات است، وزیر اضافه کرده است که: ۱۱میلیاردو۶۶۰ میلیون برای کمک‌های بلاعوض به منظور آوار برداری، پروانه ساختمانی و نظارت و۱۵ میلیارد تومان برای تملک دارائی های سرمایه ای یعنی برای بازسازی اماکن عمومی ودولتی.

طبق اعلام دفتر نماینده مجلس: این پیشنهاد وارزیابی وزیر کشور ابتدا باید مورد موافقت سازمان برنامه وبودجه قرار گیرد. سپس در هیات دولت به تصویب برسد آنگاه اعتبارات جذب شود. در اینجا لازم است از نماینده و سایر مسئولان در خواست شود برای تصویب آن در سازمان برنامه وبودجه وهیات وزیران، رایزنی وتلاش کنند.

گفتنی است که در روز پنجشنبه ۱۶ شهریور وحیدی وزیر کشور به همراه مدیریت بحران کشور و استاندار فارس به دعوت حسین زاده، نماینده مجلس از مناطق زلزله زده اوز بازدید کردند.


1 دیدگاه

  1. زلزله زده در اوز

    اقدام خوبی از طرف وزیر محترم کشور. صورت. گرفته. اما تا انجام شدن. آن. زیاد. کار دارد که مسولان محلی. ونماینده مجلس. باید. آنرا دنبال کنند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد