بنیاد بازشناسی لارستان کهن فعال می شود

به گزارش پسین اوز، هیات مدیره بنیاد بازشناسی لارستان کهن ضمن تقدیر از محمد زارع که مدت ۸ سال در سمت مدیریت این بنیاد خدمت کرده است. حسن هوشمند مدیر اسبق جهاد کشاورزی لارستان که فردی محقق و نویسنده و دارای ۱۰ جلد تالیف می باشد را به عنوان مدیر جدید این بنیاد منصوب کرد.

هدف از این انتصاب فعال نمودن بازشناسی لارستان کهن عنوان شده است. گفتنی است که در اواخر سال ۱۳۸۷ سمینار بزرگ زبان شناسی با حضور اندیشمندان، روزنامه نگاران و محققان در لار تشکیل که این سمینار اثرات ملموس و مهم در شناخت زبان و فرهنگ مردم به وجود آورد و زمینه را برای پایه گذاری بنیاد بازشناسی لارستان کهن به وجود آورد.

در سال ۱۳۹۰ هیات موسس متشکل از: ۱- دکتر سیدعلی اصغر موسوی لاری ۲- دکتر بهزاد مریدی ۳- دکتر جمشید جعفرپور ۴- حسن صبورائی ۵- دکتر ابراهیم انصاری لاری ۶- دکتر محمدرضا مریدی ۷- ابوطالب روئینا ۸- دکتر محسن شیخ الاسلامی ۹- دکتر محمدباقر وثوقی اساسنامه بنیاد را تنظیم و آن را با هدف شناسائی و معرفی تمام ظرفیت ها و توانمندی های علمی، فرهنگی، زبان و مردم شناسی و اجتماعی لارستان کهن به ثبت رساندند و حاج محمد زارع را به عنوان مدیر منصوب کردند که زارع در این مدت توانست بنیاد را شکل و مطرح سازد.

در روز سه شنبه ۱۳ آبان ۹۹ در محل دفتر بنیاد با حضور جمعی از هیات مدیره و فرهنگ وران حکم مدیریت حسن هوشمند به وی اعطا شد تا با تشکیل گروه مشورتی این بنیاد در زمینه اهداف خود فعال شود.


1 دیدگاه

  1. باتشکراززحمات چندین ساله آقای زارع وآرزوی موفقیت برای جناب مهندس هوشمندبزرگوار

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد