افتتاح کلینیک کاردرمانی

به گزارش پسین اوز، نخستین کلینیک کاردرمانی با مدیریت سیده مریم حسینی در خیابان شهید فهمیده جنب مسجد بلال افتتاح شد.

در آیین افتتاح، فریبا صالحی عضو شورای اسلامی شهر اوز با اظهار این که: خانواده های دارای فرزند معلول برای کاردرمانی مجبور به مراجعه به شهرهای اطراف بودند و این موضوع دغدغه ها را فراهم ساخت و پیگیر موضوع شدیم تا با کمک انجمن معلولان مرکزی راه اندازی شود و از سرکار خانم فروغ کرامتی تشکر می شود. این خانه را با ۱۹۸ مترمربع زیربنا و ارزش حدود یک میلیارد تومان توسط خیر و سایر نیکوکاران تجهیز شده است.

این خانه در حال حاضر در اختیار کلینیک کاردرمانی نوین گذاشته شده است. این کلینیک دارای سه مربی و تجهیزات کامل است. بطوری که معلولان عزیز برای کاردرمانی نیاز به مسافرت به شهرهای دیگر را ندارند. وی از قدریه غیاثی، جمشید حسین نیا، بهروز ابراهیم نژاد، فاطمه برازنده، شهردار، فرهاد رحمان زاده، رئیس اداره برق، فرماندار و نماینده مجلس و مدیر دفتر وی در اوز به خاطر همکاری در راه اندازی این مرکز تشکر کرد.

در ادامه دکتر حسین حسین زاده نماینده مردم در مجلس ابتدا از فروغ کرامتی، فاطمه برازنده، فرماندار، قدریه غیاثی و سایر خیران و مسئولان تشکر کرد و گفت: خانم صالحی در این جریان زحمت کشیده اند و بنا به درخواست وی برای مسکن معلولان باید گفت در شهر اوز در حال حاضر حدود ۵۰۰ دستگاه مسکن ملی ساخته می شود که سعی می شود حق معلولین لحاظ شود.

علی اصغر علی پور فرماندار، ضمن تبریک ایام وحدت گفت: خیران و نیکوکاران سرمنشاء برکات هستند و از آنان قدردانی می شود. لازم است از خانم صالحی و قدریه غیاثی و سایر دست اندرکاران هم تشکر کنم.

نازنین رضائی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اوز ضمن تشریح وضعیت معلولان جسمی و ذهنی گفت: افتتاح این مرکز بسیار لازم و ضروری بود. وی هشدار جدی نسبت به کرونا داد و اظهار داشت: وضعیت جامعه خوب نیست سعی کنیم با رعایت پروتکل های بهداشتی از فاجعه جلوگیری کینم.

در پایان مرکز جامع معلولان نور اوز و کلینیک کاردرمانی نوین توسط نماینده مجلس، فرماندار، محمود کرامتی به نمایندگی خیر و سایر مسئولان افتتاح شد. گفتنی است که فروغ کرامتی خانه را به جامعه معلولان اهداء کرده است و فعلا بطور موقت برای راه اندازی کاردرمانی در اختیار کلینیک نوین است. قبل از افتتاح سه درخت توسط فرماندار، نماینده مجلس و خیر در محوطه خانه غرس شد. در این آیین خیران، مسئولان ادارات و مدیر دفتر نماینده حضور داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد