به مناسبت روز جهانی ماما از ماماهای بیمارستان امیدوار اوز تجلیل شد

به گزارش پسین اوز و به نقل ازطیبه نامی مشاور فرماندار در امور زنان و خانواده فرمانداری اوز:مامایی شغلی پر خطر و حساس است چرا که باید مواظب جان دو‌ انسان باشی.

پنجم ماه می‌ مصادف با ۱۵ اردیبهشت، روز جهانی ماما فرصتی فراهم شد تا توسط *خیربزرگوار جناب آقای محمد نامی* برای تقدیر و تکریم انسان‌های نیکوسرشتی که اخلاق‌مداری و ایجاد رابطه دوستانه همراه با مهربانی و عطوفت با مراجعین، موجب رضایتمندی خداوند و مراجعه کنندگان می‌شوند اقدام کنیم.به عنوان کسی که سالها در بخش زایشگاه بیمارستان در این شغل کار کرده ام میدانم این بخش از بخش‌های تخصصی بیمارستان است که همواره باید موردتوجه مردم و مسئولین قرارگیرد. 


از ریاست و مدیریت و کارکنان بیمارستان اوز که تلاش شبانه روزی برای خدمت رسانی به بیماران دارند تشکر می کنم‌ و از همراهی جعفرراستگو ریاست شورای اسلامی شهر اوز و فروغ هاشمی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوزقدریه غیاثی مسئول دبیرخانه بانوان فرمانداری یونس امیدوار نماینده بانی بیمارستان سپاسگزارم لوح تقدیری نیز از طرف اداره فرهنگ و‌ارشاد اسلامی به پاس همراهی ماماهای بیمارستان در بحث آموزش و اطلاع رسانی در کلاس های پیشگیری از آسیب و بیماری تقدیم بخش زایشگاه شد.


در این مراسم کارت هدیه توسط محمد نامی خیر نکونام و هدایایی از طرف خدیجه طاهر العوضی به ماماهای شاغل و بازنشسته بیمارستان تقدیم شد .
اینجانب از *جناب محمدنامی* که با حسن اعتمادی که به بنده دارند و در روز پرستار و روز ماما با اهدای کارت هدیه از کادر محترم بیمارستان قدردانی نمودند نهایت سپاسگزاری و امتنان را دارم .
*با احترام طیبه نامی مشاور فرماندار در امور زنان و خانواده فرمانداری اوز*
۱۴۰۰/۲/۱۵


1 دیدگاه

  1. با سلام و عرض تبریک به تمام ماماهای زحمتکش و قدردانی از خیرین زحمتکش

    چیزی که همیشه جای سوال بوده است این می باشد که چرا هیچ خیر یا مسئولی با وجود بهره مندی از خدمات رایگان اورژانس ۱۱۵؛ این سازمان را نمی بیند یا نمی خواهد ببیند و هیچگاه از اورژانس ۱۱۵ تقدیری نمی شود؟
    رایگان بودن خدمات با …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد