دیدار حسین زاده نماینده مردم با فرماندهان سپاه پاسداران و نیروی انتظامی شهرستان اوز

به گزارش پسین اوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم در مجلس؛ مهندس حسین‌زاده نماینده‌ی مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز صبح روز چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، با همراهی مهندس علی‌پور فرماندار شهرستان اوز و روسای دفاتر نماینده مردم در شهرستان اوز و گراش، با فرماندهان سپاه پاسداران و نیرو انتظامی شهرستان اوز دیدار و گفت‌وگو کردند.


مهندس حسین‌زاده در نشست صمیمی با سرهنگ سلمان‌پور فرمانده سپاه شهرستان اوز، در ابتدا ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و سلامت، سپاه پاسداران را نهادی متعهد و برخاسته از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بر لزوم نگاه ویژه به این نهاد مردمی در بخش‌های مختلف تاکید کرد.
نماینده مردم افزود: سپاه پاسداران با تکیه بر توان داخلی جوانان توانسته سد تحریم ها را پشت سر گذاشته و در همین دورانی که تحریم های سخت و ظالمانه علیه ملت ایران در جریان بود اتفاقات مهمی را در عرصه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و.. با همت بلند والای خیرین رقم بزند.


نماینده‌ مردم جنوب فارس با بیان اینکه سپاه پاسداران در امر سازندگی و محرومیت‌زدایی در دور افتاده‌ترین مناطق کشور نیز درحال خدمات‌رسانی می‌باشد و با توجه به اینکه با پیگیری‌های مستمر بیشترین اعتبار محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۰ به حوزه انتخابیه اختصاص یافته است، از مسئولین امر خواست تا با شناسایی و اولویت‌بندی روستاهای محروم شهرستان بتوان گام‌های شایانی در این زمینه برداشت.
مهندس علی‌پور فرماندار اوز امنیت پایدار چهار شهرستان را مدیون بیداری‌ها و تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی دانست و در ادامه به تشریح گزارش اقدامات صورت گرفته در تکمیل مجموعه تازه تاسیس سپاه در شهرستان اوز پرداخت.
سرهنگ سلمان‌پور فرمانده سپاه شهرستان اوز نیز در این نشست با یادآوری رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان آزاده این دیار در طول تاریخ همچون حاج ملاعبدالرحمان مصباح الدیوان اوزی و شهیدان این مرز و بوم همچون شهید بهرام مبارکی از اوز که امسال بعنوان یکی از شهدای شاخص استان فارس انتخاب شده‌اند را نماد عینی وحدت در جنوب کشور دانست.
تکمیل مرقد و بوستان شهدای گمنام اوز، هماهنگی‌ برنامه‌های وحدت در شهرستان و همکاری در تکمیل پروژه‌های زیرساختی ناحیه مقاومت اوز از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
در دیداری دیگر مهندس حسین‌زاده و هیات همراه، با حضور در ساختمان فرماندهی انتظامی با سرهنگ محمدیان فرمانده نیرو انتظامی شهرستان اوز دیدار و گفت‌وگو کردند.


نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در این نشست با بیان اینکه نیروی انتظامی همان‌گونه که ولی امرمسلمین فرماندهی کل قوا فرموده اند، نماد اقتدار نظام مقدس اسلامی و ارتقاء دهنده امنیت اجتماعی با همراهی، همدلی و مشارکت عمومی همه شهروندان در جامعه اسلامی است گفت: امروز نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا شهرها و روستاهای بزرگ و کوچک متولی تامین نظم و امنیت کشور است و در این مسیر شهدای گرانقدر بسیاری را تقدیم کرده است.


بررسی خواسته‌ها و نیازهای نیرو انتظامی شهرستان اوز همچون پیگیری در استقرار پلیس +۱۰ و امکانات اولیه و تکمیل مجموعه نیرو انتظامی و همچنین بازدید از ساختمان کلانتری ۱۱ وحدت اوز از دیگر برنامه‌های نماینده مردم در این دیدار بود.


1 دیدگاه

  1. اوزی کارمند

    باتشکر از مسولین محترم انتظار است که برای. استقرار. دادگستری وثبت اسناد. واملاک در شهرستان اوز. پیگیری. بیشتری. شود دربین ۷. شهرستان. جدید فارس. تنها اوز. فاقد دادگاه است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد