بیست و سومین شماره پسین اوز چاپ و منتشر شد

مردم می پرسند چرا دفتر پلیس + ۱۰ در اوز مستقر نیست؟ بهره برداری از ۱۰ طرح با اعتباری افزون بر ۴۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در هفته دولت در اوز، هیات رئیسه جدید شورای اسلامی شهر اوز انتخاب شدند، پیمان سپاری خط دوم آب سد سلمان فارسی به لارستان، تیم فوتسال بانوان نصراوز نائب قهرمان جشنواره استان، درخشش ورزشکاران کیوکوشین اوز در قالب تیم فارس، تاسیس رشته ادبیات نمایشی در دانشگاه آزاد اوز، دکتر محمدرفیع شفائی چشم پزشک: آبله را در منطقه ریشه کن کرد،  گفتگوهای این شماره: دکتر عطا روستا پزشک اوزی در نروژ: پزشکی شغل سختی است، ولی آرامش دهنده است، شریفی خواننده آهنگ عالیجناب عشق در اوز: موسیقی پاپ یعنی موسیقی عامه پسند از تیترهای این شماره پسین اوز می باشد.

 مقالات صفحه سلام شامل: در عفو لذتی است که در انتقام نیست نوشته  مدیرمسئول احمد خضری، وابستگی و همزیستی ، دلبستگی و تعایش نوشته دکتر ابراهیم مهرابی، یادداشتی برای آنکه می اندیشد و می نویسد نوشته  دکتر ناصر یادگارفرد، نگاهی به جشن عروسی در اوز نوشته  حمیرا نامدار می باشد.

دیگر مطالب و مقالات این شماره:  سفر به دهه ۳۰ خورشیدی با عبدالوهاب کرامتی، سفر به لار در دهه ۴۰ خورشیدی، سفر به تهران در دهه ۲۰ خورشیدی از عنایت اله نامور، با پیشگامان تحصیل علم و دانش در اوز از عبداله قاضی زاده، عینکتان را کمی بالاتر بگذارید از بدریه جوکاری و…. می باشد.

مطالب صفحات:اخبار،اجتماعی، تاریخی، روزنگار، یادها و خاطرات، مقالات، ورزشی، خانواده و ادبی زینت بخش شماره ۲۳ پسین اوز هستند.

دوستان، همراهان و شهروندان بخش اوز می توانند آخرین اخبار را به تفصیل در پسین اوز مطالعه کنند. پسین اوز در مطبوعاتی های لار، گراش، شیراز، بندرعباس و روستاهای توابع اوز و بویژه از مطبوعاتی عالی زاده و جایگاه سوخت ملکی تهیه فرمایند.


2 دیدگاه

  1. خسته نباشید ، تشکر از اینکه هربار مطالبلت مردم را مى نویسید ، واقعا پلیس +١٠ در اوز لازم است

  2. اوزی. کارمند

    جالب. است. مدتی. است که. روزنامه پسین. اوز. تیتر اصلی. خودش. را به. کمبود. ادارات. ومطالبات. اصلی. مردم. تبدیل. کرده. است که. کاری. درست. وقابل. تحسین است. ضمن. تایید. وتشکر. لطفا. این. کار پسندیده. را. با جدیت. دنبال. کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد