تاسیس اداره ثبت اسناد با پیگیری مسئولان در تهران

به گزارش پسین اوز، و به نقل از مدیر دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و به منظور پی گیری تاسیس ادارات در مرکز شهرستان اوز، دکتر حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز و علی اصغر علی پور فرماندار اوز و مدیر دفتر نماینده با دکتر ذبیح اله خدائیان معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در تهران دیدار و گفتگو کردند.

فرزاد شریفی گفت: در این دیدار، دکتر حسین زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان نوپای اوز احتیاج به توجه و محرومیت زادئی دارد. وی افزود: یکی از راههای دفع محرومیت استقرار ادارات در شهرستان است و یکی از ادارهای ضروروی که باید در شهرستان اوز تاسیس شود، اداره ثبت اسناد و املاک است. مردم فرهنگ دوست این شهرستان بطور کامل خواهان تاسیس این اداره هستند. لذا از دکتر خدائیان درخواست تسریع در تاسیس اداره ثبت اسناد و املاک کرد.

در این دیدار، فرزاد شریفی مدیر دفتر نماینده نیز اظهار داشت: برای تاسیس اداره، مردم فرهنگی شهرستان اوز توسط خیرین مکان و تجهیزات اداری را تامین کرده اند که در ادامه نیز مورد حمایت نماینده و خیرین خواهد بود. چون مردم از تردد مشکل آفرین به شهر لار، رهائی یافته و حجم عظیمی از پرونده های موجود در ثبت اسناد و املاک لارستان مربوط به شهرستان اوز است.

علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز، نیز به ضرورت تاسیس اداره ثبت اسناد و املاک تاکید کرد و میزان جمعیت، تعداد خانه های مسکونی، واحدهای تجاری و زمین های باغی و زراعی و غیره را به دلیل نبود اداره ثبت اسناد که فاقد سند رسمی هستند را ذکر نمود.

دکتر ذبیح اله خدائیان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن تشکر از حضور مسئولان اوز در تهران اظهار داشت: از پیگیری های دکتر حسین زاده و اقدامات فرماندار و خیرین و مدیر دفتر نماینده تشکر می کنم. وی در این مورد قول مساعد داد که سعی خواهد شد هر چه سریع تر اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان اوز راه اندازی شود.

 این نشست در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه ۲۳ دی ۹۹ در تهران برگزار و در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه پایان یافت. در این نشست بدریه جوکاری عضو شورای شهر بنارویه نیز حضور داشت که نیازمندی های مربوط به شهر بنارویه را مطالبه کرد.


3 دیدگاه

  1. تقاضا مردم صبور اوز

    با تشکر از مسولان ونماینده محترم مجلس برای استقرار ادارات مورد نیاز مردم اداره ثبت اسناد واملاک در همه شهرستانها ی منطقه دایر وحتی در بخشهای بیرم وجویم و……مستقر هستند ودربین شهرستانهای تازه تاسیس فارس مانند زرقان بختگان بیضا خفر کوهچنار هم تاسیس شده اند مردم صبور اوز انتظار دارند اداره ثبت اسناد دادگاه واداره پزشکی قانونی هر چه زودتر در اوز مستقر شوند تا مردم از مسافرت به لار راحت شوند

  2. جناب خضری برای اینکه مطالب سایت بیشتر مخاطب داشته باشد باید کامنت های مخاطبین زودتر اعلام کنید شما دیر به دیر کامنتها را نشان میدهید موفق باشید

  3. واقعا جای سوال دارد که چرا مردم اوز که بیش از ده سال استکه دنبال اداره ثبت اسناد هستند تا کنون عملی نشده اما در شهرها وبخشهای کوچکتر سالهاست که این اداره مهم دایر است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد