مرکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد امام(ه) در فیشور

به گزارش پسین اوز، و به نقل از کمیته امداد امام(ه) شهرستان اوز نشست مشترک کمیته امداد امام (ره)، امام جمعه، شورا و معتمدان در فیشور برگزار شد.

دکتر محمد دهقان مدیر کمیته امداد امام(ره)شهرستان اوز، با بیان اهداف و سیاست های کلی کمیته امداد امام(ه) گفت: مردم و خیرین سرمایه های کمیته امداد امام(ره) هستند. وی افزود: ما سعی در تمرکز زدائی داشته و درصدد هستیم تا کار مردم این محل در خود فیشور انجام شده و احتیاجی به حضور در مرکز شهرستان نداشته باشند بنابراین مرکز نیکوکاری در فیشور خواهد شد.

دکتر دهقان ضمن اشاره به خدمات گسترده کمیته به محرومان اظهار داشت: اعطای وام مسکن ۵۰ میلیونی با بازپرداخت ۱۵ ساله، پرداخت وام بلاعوض ۳۰ میلیون تومانی، ارائه تسهیلات و رایگان کردن انشعابات، آب،  برق، گاز، هزینه پروانه ساخت با استخدام کارگزار در مرکز نیکوکاری که حقوق و مزایای لازم از مرکز نیکوکاری و کمیته دریافت خواهد کرد. اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی در ایجاد واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی با بازپرداخت ۷ ساله، تهیه جهیزیه به افراد مددجو به صورت قرض الحسنه با حداقل ۵ میلیون تومان و برنامه اکرام ایتام از جمله تسهیلات و مزایائی است که کمیته امداد امام(ره) به مددجویان و محرومان پرداخت و ارائه می دهد.

در ادامه جلسه خرم مکان کارشناس توانمند سازی و حمیدرضا زحمتکش کارشناس امور اداری و پشتیبانی کمیته امداد امام(ره) شهرستان اوز نیز مطالبی ایراد کردند. حاج شیخ محمد عزیز حنیفی امام جمعه و شاکر عبدی رئیس شورای اسلامی فیشور نیز ضمن خیرمقدم مطالبات مردم را تشریح کردند که در پایان مقرر شد در جلسه بعدی اعضای هیات عامل مرکز نیکوکاری فیشور معرفی و با مشارکت خیرین، مرکز نیکوکاری شروع به کار نماید.

در این نشست، رضا شریف پور، محمد عزیز محمدی آزاد، محمد عزیز فتحی، مرتضی سلیمانی، تاج الدین محمدی، عبدالرزاق علی پور، محمدنور غفوری، شاکر عبدی رئیس شورا، حاج شیخ محمد عزیز حنیفی امام جمعه، دکتر محمد دهقان مدیر، خرم مکان و زحمت کش از کمیته امداد امام (ره) اوز، دکتر بشکار رئیس درمانگاه و اعضای صندوق خیریه فیشور حضور داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد