تاسیس پایگاه انتقال خون و کلنگ ساخت شبکه بهداشت

به گزارش پسین اوز، دکتر بهزاد رضائی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی لارستان در دیدار با رئیس و جمعی از اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد لارستان در لار گفت: به زودی کلنگ ساخت شبکه بهداشت و درمان شهرستان اوز به زمین زده می شود و بهسازی بیمارستان امیدوار، درمانگاه شماره های یک و دو و تاسیس پایگاه انتقال خون را انجام و دنبال می کنیم. دکتر رضائی، شهرستان اوز را یک شهرستان دوست داشتنی و همگرا دانست و افزود: در انتصاب رئیس جدید بیمارستان امیدوار بسیار حساس هستیم و امیدواریم فردی منصوب شود که بتواند با تفاهم و همکاری باعث پیشرفت بیمارستان شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی لارستان افزود: افق روشنی برای بهداشت و درمان شهرستان اوز وجود داردچون امروز شنبه ۲۷ دی ۹۹ قرارداد تاسیس بیمارستان دولتی دوم خیرساز (بیمارستان راه پیما) را امضاء و روند اداری آن برای اخذ موافقت اصولی آن طی می شود و این رویداد را به آقای راه پیما و مردم فرهنگ دوست اوز تبریک می گویم.

وی ارتقاء بیمارستان امیدوار از دو به یک را نتیجه سختکوشی کارکنان بیمارستان و شبکه بهداشت درمان و دانشکده علوم پزشکی دانست و اضافه کرد که اولین انتصاب در شهرستان اوز را با انتصاب رئیس دانشکده بهداشت اوز آغاز شد. که یک فرد بومی و تحصیلکرده و عضو هیات علمی دانشکده دانست و افزود: رشته جدید علوم غذائی در دانشکده بهداشت اوز نیز افزوده شده است.

در این دیدار عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد ضمن بیان تاریخچه مختصر تاسیس دانشگاه و عرض تبریک انتصاب دکتر رضائی، گفت: انتظار است از دانشگاه آزاد اوز بازدید و با تواتمندی های آن آشنا شوید.

در ادامه محمدصدیق پیرزاد، ناصر و احمد خضری و محسن مهرآوران نیز مطالبی ذکر کردند.

دکتر رضائی قول داد در اولین فرصت از دانشگاه آزاد بازدید و به تقاضای احمد خضری دبیر مدیران رشا در نشست مطبوعاتی در اوز شرکت خواهد کرد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد