تبریک  رئیس شورای اسلامی شهرستان اوز به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

جعفر راستگو، رئیس شورای اسلامی  شهرستان اوز  فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرنگاران تبریک گفت.

در متن پیام تبریک ایشان آمده است:

به نام خدا

گرامی باد یاد شهید “محمود صارمی “انسانی  پرکار ، فعال،صادق  و متواضع ورزشکاری پرتوان که دارای روحیه مردانگی بود و در رشته کاراته توانست مقام هایی در سطح شهرستان و استان کسب نماید. در دوران دفاع مقدس به مدت ۱۷ ماه در میادین نبرد جنگید و مدرک فوق لیسانس خود را از دانشگاه شهید بهشتی گرفت و در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیروی رسمی آغاز بکار کرد .

شهادت محمود صارمی به ما یادآوری کردکه  خبرنگاری و بیان حق تنها در سایه عشق،  علاقه و از جان گذشتن محقق می شود و خبرنگاران همواره برای رفع مشکلات آحاد مختلف جامعه به دل مشکلات می روند و تلاش می‌کنند و قلم می‌زنند.

خبرنگاران مسئول  آگاهی بخشی و حاملان امانتی هستند که تا پای جان، متعهد به رسالت خود می مانند و به مسئولیت خودعمل می کنند.

 به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهرستان اوز  روز خبرنگار را به این قشر دلسوز و کوشا  تبریک عرض نموده و برای تمامی این عزیزان به خصوص خبرنگاران محترم شهرستان  از درگاه خداوند منان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد