تبریک معتمدین شهرستان گراش جهت ارتقاء شهرستان اوز

نشست هم اندیشی جمعی از معتمدان شهرستان گراش به سرپرستی دکتر حسین شیری با گروه ستاد برگزاری جشن به مناسبت تبریک ارتقاء شهرستان اوز در ساعت ۱۹ و ۳۰دقیقه چهارشنبه ۱۵ آبان ۹۸ در تالار شیخ سعدی دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزار شد.

مدیریت جلسه توسط عبدالعزیز خضری ریئس دانشگاه با خیرمقدم به مهمانان و حضار و تبریک هفته وحدت آغاز شد. سپس دکتر حسین شیری از شهرستان گراش ضمن عرض تبریک مردم گراش به مردم اوز عنوان کرد وقتی شهرستانی اوز در دهم مهر ماه اعلام شد انتظار می رفت که مردم بعد از سال ها شادی به خیابان بیایند ولی به حرمت ماه محرم و صفر شادی و جشن گر فته نشد که این نشان از فرهنگ این مردم را داشت. همین کار مردم اوز در تمام ایران با بزرگی و  نیکی یاد می شود. وی خواستار همفکری و همیاری و داشتن نیروی انسانی جهت پیشرفت شد و تشکیل یک کارگروه مشترک برای توسعه و آبادی و پیشرفت بیشتر در شهرستان گراش و اوز جهت جلوگیری از هدر رفتن سرمایه عنوان کرد.  

 محمود محبی رئیس شورای اسلامی اوز روند ارتقاء را توضیح داد و خواستار وحدت عملیاتی شد و اظهار داشت از شعار باید پرهیز کرد.

رحمت اله محیایی از شهرستان گراش پیشنهاد تشکیل کمیته توسعه داد و چگونگی تاسیس ادارات را در شهرستان نوپا اوز را تشریح نمود و گفت نماینده مجلس می تواند بسیاری از کارها را آسان نماید.

مهندس جعفر راستگو نائب رئیس شورای اسلامی اوز و نماینده و سخنگوی شورای استان ضمن تایید سخنان دکتر حسین شیری افزود تحولات در تقسیمات کشوری هدفش محرومیت زادئی است و باید به این موضوع توجه بیشتری شود.

مهندس مسعود کراماتی شهردار اوز اظهار داشت ما ارتقاء را برای کل منطقه خواستاریم و فرهنگ مردم اوز به گونه ای است که  تنها ارتقاء را برای خود نمی خواهند و پیشرفت هر موارد را پیشرفت خود می دانند. شهردار بر توسعه فرهنگ تاکید نمود و با تشکیل کار گروه توسعه موافقت داشت.

علی تیرزن در مورد ارتقاء اوز از همکاری اهالی شهرستان گراش به ویژه از دکتر حسنی نماینده دوره های قبل در مجلس به نیکی یاد کرد که مردم اوز هیچ وقت این همکاری را فراموش نمی کنند و ارتقاء را نتیجه فعالیت و هماهنگی های دوره های اول تا پنجم  شورا می باشد.

ابراهیم احمدی بر روی وحدت عملی تاکید کرد و آن را منوط بر اجرای عدالت دانست. وی دیدگاه خویش را در مورد ارتقاء و مطالبه گری مردم را توضیح داد.

محمدصدیق پیرزاد نیز از هیات شهرستان گراش تشکر نمود و بر تشکیل اتاق فکر نیز توصیه و تاکید نمود و وصلت اوز و گراش را به قدمت تاریخ دانست.

در پایان احمد خضری عنوان کرد فرهنگ اوز در منطقه به گونه ای بوده که هر کس آثاری از خیر و خیرات در این منطقه به جا گذاشته باشد آن را یک شهروند اوز دانسته و شهرستان شدن اوز تنها به نفع اوزی ها نبوده بلکه نفع آن به شهرستان های همجوار و بخش های  همجوار خواهد رسید. وی از دولت تدبیر و امید و همه مسئولان کشوری و منطقه که در این ارتقاء همراهی داشته است تشکر نمود. ما به نیروی انسانی اعتقاد داریم و خواهیم داشت و شعار مردم اوز را ارتقاء دانست نه انتزاع.

 

 

 

 

 


1 دیدگاه

  1. هزینه وکمکهای مردمی چنانچه صرف مواردی مانند صرف نهار نکنید باعث خوشحالی مردم میشود ما در اینده کارهای بیشتری داریم که باید کمکها صرف ان شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد