دیدار اعضای ستاد بزرگداشت ارتقای اوز با مردم محلچه

اعضای ستاد بزرگداشت ارتقای اوز در ۱۴ آبان ماه  با جمعی از معتمدین و فعالین شهر اوز در خانه عبداله سلحشور با معتمدین محلچه دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا میزبان جلسه حاج عبداله سلحشور ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی خواستار وحدت بیشتر بین مردم اوز و محلچه شد و آقایان امینی رئیس شورای محلچه، احمد نعمتی معتمد محلچه و جهانگیر محمدی نائب رئیس شورای اسلامی روستای محلچه در مورد اتحاد و همدلی روستاها صحبت کردند.

در ادامه عبدالعزیزخضری، محمود محبی، جعفر راستگو، عبداله معصوم نژاد و محمدصدیق پیرزاد از اعضای ستاد هدف از برگزاری این جلسه را تقدیر و تشکر و دعوت از اهالی محلچه برای شرکت در مراسم ۱۲ ربیع الاول و افتتاح مسجد زندان که توسط آقای محمدی از خیرین محلچه ساخته شده است و شرکت در جشن شهرستانی و ایجاد اتحاد و همدلی بین یکدیگر تا بتوان شهرستان اوز را در مسیر پیشرفت قرار داد. ارتقای فیشور بحق و بجا است و مردم شهرستان اوز برای بخش شدن فیشور نیز تلاش ها خود را ادامه خواهند داد  و در بحث اتاق اصناف نیز سعی کرده ایم ارتباط با روستاها حفظ شود حتی لوح تقدیر هایی نیز به مغازه دارها تقدیم کرده نیز سخنانی ایراد کردند. در پایان احمد خضری نیز توضیحاتی درباره تقسیمات کشوری و چگونگی تشکیل  یک شهرستان یا بخش  برای حضار شرح داد که مورد استقبال قرار گرفت.


1 دیدگاه

  1. درود بر مرد سختکوش و خستگی ناپذیر جناب خضری عزیز

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد