تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهرستان اوز

اعضای شوراهای اسلامی شهر، شهرستان، بخش و روستاهای اوز طی آیین ویژه ای در تالار فرمانداری و با حضور فرماندار، معاون، بخشداران و امام جمعه موقت مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش پسین اوز، در این آیین فرماندار شهرستان اوز گفت: لازم است از حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر کنم.

محمد محمدی ۹ اردیبهشت روز شوراها را گرامی داشت و اظهار داشت: ما می خواهیم از ظرفیت مردم برای خدمت به مردم بهره ببریم. محمدی با اشاره به نظام متمرکز در ایران گفت: شوراها می توانند بخشی از سیستم عدم تمرکز را اجرا کنند. وی عدم اشرافیت براختیارات را یکی از مشکلات نظام شورایی دانست و اظهار داشت: ما سعی می کنیم با تشکیل کارگاه های آموزشی این نقص را در شهرستان برطرف کنیم. فرماندار در ادامه اعضای شورا را به ارائه گزارش کارهای خویش به مردم تشویق کرد و بیان داشت: شورا موظف به امضاء و تایید هیچ برگه ای نیست.

 قبل از آن سینا آقایاری معاون فرماندار که مدیریت جلسه را بر عهده داشت، ضمن سپاس از حضار و گرامیداشت روز شورا، هدف از جلسه را تکریم اعضای شوراهای شهرستان اعلام کرد.

شیخ محمدصالح انصاری امام جمعه موقت و مدیر مجتمع علوم دینی گفت: هر کسی اهل قرآن باشد اهل خدا می شود و هر کسی اهل خدا شد، خدمتگزار و مردمی می شود.

وی افزود: کار کردن برای مردم بسیار حساس و ۲ خطر دارد: ۱-ظلم ۲- جهل که ظلم با عدالت ورزی و جهل با مشورت قابل رفع است. شیخ انصاری در پایان تاکید کرد که هرکس عزت می خواهد باید دنباله رو قرآن باشد.

صفدر منشی و انسیه گلابی بخشداران بیدشهر و مرکزی در رابطه با شوراها و مشکلات و وظایف آنها صحبت کردند. پس از آن فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فریبا صالحی رئیس شورای شهرستان، سارا وحدانی و فریدون نامی و فریبا برازنده سخنگو و رئیس و عضو شورای شهر اوز، عبدالحمید اجرایی عضو شورای اسلام آباد، فتح اله امینی نماینده شورای شهرستان در استان دیدگاه های خویش را درباره شورا و اشکالات موجود صحبت کردند و در پایان احمد خضری مدیرمسئول پسین اوز نیز ضمن تبریک روز شورا گفت: اعضای شورا نماد اراده مردم هستند و به آنان خسته نباشید گفت.

در پایان لوح تقدیر از سوی فرماندار به تمامی اعضای شوراهای شهرستان اوز اهداء شد.


1 دیدگاه

  1. کارمند شهرداری اوز

    معمولا تجلیل زمانی باید صورت بگیرد که کار خارق العاده ای واضافه بر وظیفه انجام شود وگرنه چرا باید …….؟؟!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد