مدیر آموزش و پرورش اوز: شورای اندیشه ورز، سه کمیته آموزش، قرآنی و رفاهی تشکیل می دهد

مدیر آموزش و پرورش اوز: شورای اندیشه ورز، سه کمیته آموزش، قرآنی و رفاهی تشکیل می دهد

شهرستان اوز مستعد شهرستان قرآنی در فارس است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز در جمع گروهی از فرهنگیان، معتمدان و فعالان اجتماعی گفت: برای توسعه و پیشرفت آموزشی در این شهرستان شورای اندیشه ورز تشکیل و سه کمیته آموزش، قرآنی و رفاهی به فعالیت می پردازند.

به گزارش پسین اوز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز به مناسبت عید سعید فطر و بزرگداشت روز معلم در جمع پیشکسوتان فرهنگی، معتمدان و فعالان گفت: ۹ اردیبهشت روز شورا، فرا رسیدن عید فطر و روز معلم را گرامی داشته و سعی خواهیم کرد که تعلیم و تربیت را براساس دیدگاه اسلام به پیش ببریم.

علی اصغر رضائی افزود: در این راستا خرد جمعی را در سرلوحه کار خویش قرار خواهیم داد. بنابراین نیازمند همکاری همه اقشار مردم هستیم.

وی تشکیل شورای اندیشه ورز در آموزش و پرورش اوز را از جمله برنامه ها اعلام کرد و گفت: در این راستا سه کمیته: ۱-آموزش ۲-قرآنی ۳-رفاهی ایجاد می شود؛ که این کمیته ها ما را در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش یاری خواهند کرد.

رضایی در تبین کمیته قرآنی اظهار داشت: ظرفیت و استعداد و توانایی شهرستان اوز در امور قرآنی بسیار بالاست و اعتقاد دارم که با کمک شما می توان این شهرستان را در استان به شهرستان پیشگام در امور قرآنی معرفی کرد.

وی دکتر حقیقت نیا را به عنوان مسئول این کمیته معرفی و از اهالی شهرستان درخواست کرد که با عضویت در این کمیته آن را در راه پیشبرد اهداف یاری سازند.

مدیر آموزش و پرورش درباره کمیته رفاهی با اشاره به شرایط ماندگاری نیروها در محل گفت: این کمیته می تواند ما را در تامین مسکن معلمان در روستا و شهر یاری دهند.

وی در پایان گفت: کمیته آموزشی نیز از متخصصان تشکیل و برای پیشرفت آموزشی برنامه ریزی خواهند کرد و تصمیمات کمیته ها توسط اداره قابل اجراست. در ادامه احمد خضری بازنشسته آموزش و پرورش در مورد راههای پیشرفت آموزش و پرورش و همکاری با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش در سه بخش کوتاه به ایراد سخن پرداخت و سپس مهمانان به صرف افطار و شام پرداختند.


1 دیدگاه

  1. معلم. لاری در اوز

    من بخوبی بیاد دارم در بدو ورود ریس قبلی آموزش وپرورش اوز هم ۳ کمیته تشکیل وپیشنهاد. دادند اما در گذر زمان همه چیز فراموش شد و آموزش وپرورش اوز با همین وضعیت رها شد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد