تجلیل از خبرنگاران توسط مدیریت هتل موزه نریمان

به گزارش پسین اوز، به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار به همت هتل، موزه نریمان به مدیریت لیلا عزیزیان از اصحاب رسانه شهرستان اوز تجلیل شد.

 این آیین در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۱۸ مرداد ۹۹ با حضور روسای اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان و شورای شهر، نیکوکاران، بخشدار مرکزی، مدیران رسانه های با پیام دانش، پسین اوز و پیام اوز برگزار شد. لیلا عزیزیان گفت: رسالت مطبوعات و کار در حوزه خبری بسیار سنگین و شب و روز را نمی شناسد، وی گفت: وظیفه خود دانستم که از این عزیزان در حضور بزرگان تجلیل شود. اما به دلیل کمبودها و رعایت پروتکل بهداشتی مجبور شدم از افراد کمتری دعوت کنم.

محمود محبی رئیس شورای اسلامی شهر اوز نیز گفت: رسانه های اوز حق بسیاری برگردن مردم این شهرستان دارند و رسانه ها در خط مقدم مطالبات قرار داشته و دارند. چون پیوسته مورد پرسش و بازخواست بوده و هستید. اما می بینیم که بطور مرتب اخبار و مسائل منطقه را منعکس می سازند. باید به شما درود فرستاد. وی خواستار شد تا تکلیف خبرنگار صدا و سیما در اوز مشخص شود.

جعفر راستگو رئیس شورای شهرستان و سخنگوی شورای استان گفت: من خوشحالم که خانم عزیزیان رسانه را درک کرده و این نشست باشکوه را برگزار کرده است. وی از اداره ارشاد درخواست کرد که سال آینده ان شاءاله برای تجلیل از خبرنگاران در شهرستان یک جلسه مشترک و بزرگ تشکیل شود. راستگو، نقش رسانه های اوز را در پیشبرد ارتقاء اوز بسیار عالی توصیف کرد.

حسین حسین نیا نماینده مجمع خیرین اوز گفت: خبرنگاری کاری بس سترگ و ارزشمند است و خیرین نیز سعی می کنند وارد این مقوله شوند و در حل مشکلات کمک کنند.

 صفیه نامی نیز از بانوان فعال اظهار داشت: برای خبرنگاران آرزوی موفقیت دارم.

احمد خضری مدیر مسئول پسین اوز، خبرنگاری را شغل ندانسته بلکه گفت: خبرنگاری و نویسندگی عشق است. خضری افزود: وقتی می گوییم شهر فرهنگی اوز یعنی این که افراد چون خانم عزیزیان که خود دستی در شعر و ادب دارد این چنین نشستی را برگزار می کنند. وی در مورد ایجاد دفتر خبری صدا و سیما نیز توضیحاتی داد.

عبدالعزیز خضری مدیر مسئول با پیام دانش اظهار داشت: رسانه توانسته روی تمام مسائل تاثیرگذار باشد. وی از خیرین درخواست کرد بیشتر در حوزه رسانه وارد شده و آنان را کمک و یاری دهند.

ابراهیم احمدی: ضمن تمجید از برگزاری جسله گفت: به ما ایراد می گیرند که رسانه ها حالت انفعالی و یا منعکس کننده روابط عمومی شده اند. بنابراین بهتر است ما با استقلال بیشتر وارد مطالبات مردمی شویم. وی در پایان گفت: رسانه شهرستان اوز از نظر کمی خیلی خوب هستند و باید از نظر کیفی نیز بالا روند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دوران کرونا و برقراری قرنطینه و غیره گفت: اصحاب رسانه واقعا برای آگاهی مردم زحمت کشیدند. گرچه کار کردن در شهرهای کوچک بسیار سخت است ولی رسانه های ما با شجاعت کار کردند. فروغ هاشمی به مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد نیز اشاره کرد و گفت: ما هم مثل رسانه ها در تنگنای مالی هستیم. اما اداره ارشاد بسیار انتقادپذیر بوده و پیوسته منتظر پیشنهاد و انتقاد خواهیم بود.

بخشدار مرکزی گفت: برای ما جای افتخار است که سه نفر از زبدگان و معتمدان شهر مدیریت رسانه را به عهده دارند. آنان سرمایه های بزرگ شهرستان هستند. همچنین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد یک بانوی توانمند، بومی و فعال است که این بزرگ ترین امتیار برای ماست. سینا آقایاری توصیه کرد که رسانه ها بیشتر به انتقاد و طرح کمبودها بپردازند.

در پایان لیلا عزیزیان مدیر هتل موزه نریمان اظهار داشت: برای همکاری با طرح پایتخت کتاب در این مکان کافه کتاب اختصاص یافته و به زودی کانون کارآفرینی نیز تاسیس خواهیم کرد.

کیک خبرنگاری که توسط مریم احمدیان یکی از بانوان هنرمند شهر اوز تهیه شده و به جلسه ارائه شده و بسیار کیک زیبا و جذابی بود که با فوت کردن شمع ها و بریدن کیک توسط مدیران مسئول نشریات و صرف شام نشست به پایان رسید. ضمنا آقایان: فرماندار، شهردار و مسئول سایت مربوطی و خیرین دیگر دعوت بودند که نتوانستند در جلسه حاضر باشند.


1 دیدگاه

  1. اقای فرماندار تشریف ندارد چرا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد