تشکیل کارگروهها برای جلوگیری از گسترش کرونا

به گزارش پسین اوز، فرماندار شهرستان اوز در نشست فرهنگی، اجتماعی و دبیرخانه بانوان در تالار فرمانداری گفت: فعلا اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فرمانداری تاسیس و تا وصول چارت سازمانی بطور موقت عبدالمهدی قاسمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان سرپرست این اداره خواهد بود.

علی اصغر علی پور افزود: شهرستان اوز در استقرار ادارات در استان فارس پیشتاز است. وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: از سوی فرمانداری تیمی تشکیل تا به طور نامحسوس از ادارات بازدید تا این حس بوجود نیاید که کرونا تمام شده است. بلکه باید دغدغه پیک چهارم کرونا داشته باشیم و به کمک اداره صمت و همکاری اصناف و سایرین و رعایت دستوالعمل های بهداشتی از گسترش بیماری جلوگیری شود.

فرماندار با اشاره به عدم تبلیغ کالاهای آسیب رسان به جامعه گفت: باید کمیته ای متشکل از فرمانداری، ارشاد، راه و شهرسازی، دانشکده علوم پزشکی و نیروی انتطامی تشکیل داد تا از تبلیغ جلوگیری و برای حذف کالاهای آسیب رسان اقدام شود و کارگروه امنیت غذائی را نیز تشکل دهیم.

بالاترین مقام اجرائی شهرستان اوز در ادامه افزود: بحث چاقی و اضافه وزن دانش آموزان، کودکان و نوجوانان نیز آسیب های فراوانی به جامعه وارد می کند که آموزش و پرورش و بهداشت و درمان درگیر آن هستند و باید به آن توجه جدی داشت.

طیبه نامی مشاور و مسئول دبیرخانه بانوان فرمانداری، محمد دهقان مدیرکمیته امداد(ره)، محمدرضا رضائی مدیر آموزش و پرورش، فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، مهناز طاهری کارشناس مسئول روابط کار، فرهاد پیرزاد مسئول میراث فرهنگی، قدریه غیاثی از دبیرخانه بانوان، احمد و عبدالعزیز خضری مدیران رسانه، سینا آقایاری بخشدار مرکزی درباره کارگروه اشتغال، طرح کوچ، مشاغل خانگی، بازگشائی دبستان ها، اهمیت به جایگاه بانوان، تسهیلات کمیته امداد امام (ره)، آزمون صنایع دستی و غیره صحبت کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد