تقدیر خانه مطبوعات از روسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد

عبدالعزیز خضری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی اوز که جای خود را به پروانه پدرام داده است طی آیین ویژه ای از سوی خانه مطبوعات و رسانه شهرستان اوز تقدیر شدند.

به گزارش پسین اوز، بیست و هشتمین نشست هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه شهرستان اوز با حضور تمام اعضاء به ریاست احمد خضری مسئول پسین اوز و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه آزاد در شامگاه ۱۰ دی ۱۴۰۲ تشکیل و از خدمات ۱۷ ساله عبدالعزیز خضری در راه اندازی و ساخت و ادار ه دانشگاه آزاد اسلامی اوز با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

 همچنین در این نشست ضمن تبریک و تهنیت به دکتر پروانه پدرام از قبول مسئولیت وی سپاسگزاری گردید.

اعضای خانه مطبوعات و رسانه شامل: شریف بازرگانی، ابراهیم احمدی، عبدالعزیز خضری، عبدالعزیز نصریانی و احمد خضری آمادگی خویش را برای همکاری با پروانه پدرام اعلام کردند و لوح تقدیر خانه مطبوعات به وی اهداء شد.

فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز در این جلسه اظهار داشت: وحدت و همدلی کلید پیشرفت و توسعه شهرستان است و اگر فعالان اجتماعی بویژه جوانان همت کنند و با وحدت و همدلی مسیر مستقیم را انتخاب کنند، مطمئن باشید به سر منزل مقصود خواهیم رسید.

بازدید اعضاء خانه مطبوعات از برج علم و فن آوری لارستان، دیدار با عبدالعلی صلاحی پژوهشگر گراش، نقد منصفانه اتفاقات منطقه و شفافیت نگارش مطالبه گری در رسانه ها از مصوبات این جلسه بود.

در پایان جلسه عبدالعزیز خضری اتفاقات تلخ و شیرین راه اندازی و ساخت و مدیریت دانشگاه آزاد را تشریح و گفت: در حال حاضر در سمت مسئول دفتر تقریب مذاهب در خدمت همگان هستم.

پروانه پدرام نیز ضمن سپاس از اهدای لوح تقدیر گفت: رسانه چشم و چراغ جامعه است و دانشگاه حامی رسانه و پذیرای پیشنهادات شماست.


3 دیدگاه

  1. حکایت اخبار. دانشگاهها ی اوز

    برادر جان درباره جلسه معارفه وتکریم دانشگاه. آزاد. دیگر. کافی اطلاع رسانی. شده. است. تا کی. باید. به آن. بپردازید. اوز مسایل. ومشکلات. بیشتری. دارد. که باید. آنها. را دریابید

  2. خانه مطبوعات واداره ثبت. اسناد. در اوز

    از خانه مطبوعات و اهالی. رسانه در اوز درخواست. میشود. که نتیجه مسافرت مدیر کل ثبت. اسناد. فارس آقای. مهندس. کیایی به اوز که منجر شد به اینکه. یکبار دیگر مطالبه مسولین. ومردم. شهرستان. اوز بصورت مکتوب مطرح شود. وپس. از تایید. اداره کل ثبت فارس آنرا برای گرفتن اقدام و استخدام. پرسنل. وچارت. سازمانی. به اداره امور. اداری. واستخدامی. کشور ارسال شود. (. توسط مسولین ونماینده محترم. مجلس ) آنرا پیگیری شود تا. اداره ثبت. اسناد. اوز هرچه زودتر. مستقر. شود از اهالی. رسانه. وخانه مطبوعات پیگیری.انرا انتظار میرود

  3. از تجربیات وپشتکار. آقای ع .خضری. استفاده. نماییم

    درحال حاضر مردم. وفعالان اجتماعی اوز. باید. از آقای. عزیز خضری. بخواهند که. کماکان در عرصه. اجتماعی. وفرهنگی. اوز. فعال. بمانند تا از تجربیات. وپشتکار. ایشان برای. امورات شهر. اوز. استفاده. شود. با تشکر. اوزی. از امارات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد