تقدیر فرماندار از زحمات شوراهای دوره پنجم شهر وروستاهای اوز

به گزارش پسین اوز وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اوز و همزمان با پایان یافتن فعالیت شوراهای اسلامی دوره پنجم، علی اصغرعلی پور فرماندار شهرستان از زحمات و تلاش های ارزنده چهارساله اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستاهای اوز تقدیر کرد.
فرماندار با بیان اینکه در دنیای امروز یکی از رویکردهای توسعه ی شهری و روستایی، برنامه ریزی «پایین به بالا» است که مشارکت مردم محلی و دخالت موثر آنان در فرآیند برنامه ریزی، محور فعالیت های توسعه شهری و روستایی محسوب می شود و در این راستا شناخت نقش شوراها در توسعه شهری و روستایی و ارزیابی نظرات مردم در زمینه عملکرد آن ها در این زمینه اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی با ارج نهادن به خدمات بی منت، صادقانه و بدون چشمداشت شوراها، افزود: شوراهای اسلامی دوره پنجم شهر و روستاهای اوز از شوراهای موفق با کارنامه درخشان کاری است که آثار کار و تلاش جدی توام با تفاهم و پشتکار در آن به وضوح دیده می شود. ایشان، سلامت کاری، پویایی و … را از جمله شاخصه های مهم این دوره برشمرد و گفت: بررسی سوابق و عملکرد اعضای شورای پنجم، بیانگر این ویژگی های بارز است. وی عرصه شوراهای اسلامی شهر و روستا را شایسته ترین منصب خدمتگزاری بی منت و صادقانه به مردم دانست و با اشاره به خدمات ارزنده شورا در دوره سپری شده، تصریح کرد: تعامل مناسب و سعی و تلاش وافر برای انجام وظایف قانونی، از ویژگی های برجسته شوراها در دوره پنجم بود که جای تقدیر دارد. فرماندار در پایان بار دیگر از خدمات و تلاش های شوراهای اسلامی دوره پنجم تشکر نموده و برای شوراهای اسلامی دوره ششم آرزوی موفقیت و سربلندی در توفیق خدمت به مردم نمود.


1 دیدگاه

  1. سلام . چرا هیات رییسه شورای اسلام آباد اعلام نمیشود ؟؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد