برگزاری جلسه شورای معتمد پلیس درشهر اوز

برگزاری جلسه شورای معتمد پلیس درشهر اوز با حضور آقایان جعفر راستگو و محمود محبی از شورای شهرستان و آقایان اجی مزرعی . ابراهیم پسنده . محمد مزرعی . یونس امیدوار . ساسان پیرزاد از معتمدین پلیس شهرستان اوز و سروان محسنی نسب .سروان رسول حسنلی و ستوان عبدالله آگاه در محل کلانتری ۱۱ وحدت شهر اوز با رعایت پروتکل های بهداشتی دفتر ریاست کلانتری در مورخه سه شنبه ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار شد .


در این دیدار حاضرین در جلسه ضمن ارایه پیشنهاد و راهکار ها از زحمات سرهنگ محمدیان ‌فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اوز. سروان محسنی نسب رئیس کلانتری . سروان حسنلی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ف . ا. شهرستان اوز و پرسنل فعال و زحمت کش کلانتری اوز تشکر و قدردانی نمودند
“محسن محسنی نسب” رئیس کلانتری ١١ وحدت درراستای جلسات معتمدین پلیس درسطح حوزه استحفاظی ضمن تشکر ازمعتمدین و مردم فهیم اوز توضیحاتی درباره نظم و انضباط راهکار های جامعی را بیان نمودند. 


سروان “محسن محسنی نسب “هدف ازتشکیل جلسه معتمدین پلیس را اهمیت بالای آن برای جلب اعتمادومشارکت عمومی مردم باپلیس که نقش بسزایی دربالابردن امنیت وآرامش جامعه رادارد بیان کرد
درادامه جلسه درخصوص مسائل رعایت حقوق شهروندی ، کمک به حل مشکلات خانوادگی، ارائه مشاوره خانوادگی ، برگزاری جلسات آموزشی برای جوانان وخانواده هادرخصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی (مواد مخدر، فضای مجازی و….) واثرات زیان بار آن بحث وتبادل نظرشد.همچنین مقرر گردید با توجه به موج پنجم بیماری کرونا و بالا رفتن آمار مبتلایان به این بیماری و جهت کنترل و جلوگیری از برگزاری هرگونه مراسمات اعم از دور همی ها، جشنها و عروسی ها در سطح شهر و باغات شهری ضمن فرهنگ سازی و تذکر به شهروندان عزیز و با درایت ریش سفیدان ، بزرگان خانوادها ومعتمدین محلی از برگزاری کلیه مراسمات تا اطلاع بعدی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا خود داری نمایند و چنانچه فردی قصد برگزاری مراسمات فوق را داشته باشد به کلانتری اعلام که با هماهنگی قضایی اقدامات قانونی صورت پذیرد.

در پایان سروان محسنی نسب از همکاریهای صمیمانه انجمن نو اندیشان اوز خصوصا حاج محمد زارعی خیر امنیت ساز و نیک اندیش تقدیر و تشکر بعمل آورد. در ادامه نیز سروان رسول حسنلی نیز ضمن تقدیر و تشکر از مردم با فرهنگ و قانون مدار اوز خواستار رعایت هرچه بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین محدودیت تردد کرونایی شدند در پایان از طرف شورای اسلامی شهرستان اوز و معتمدین پلیس به رسم یادبود تابلو و هدایایی به کلانتری اوز تقدیم شد. 


1 دیدگاه

  1. خودتونو کشتین اینا که دیگه شورا نیستن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد