توسعه روستای و بازنگری طرح هادی روستای فیشور

به گزارش پسین اوز، و به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز طی بازدید میدانی از روستای فیشور که توسط مهندس زمانی مدیر کل بنیاد مسکن اسلامی استان فارس، مهندس نصیری معاون امور بازسازی و مسکن روستایی، دوستی روشن سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز، مهندس آقایاری بخشدار مرکزی، مهندس عبدی رئیس شورای روستای فیشور و سلیمانی دهیار روستا فیشور صورت گرفت.

آقایاری بخشدار مرکزی ضمن تشکر از حضور مدیران ارشد بنیاد مسکن فارس در شهرستان و بررسی مشکلات روستا، درخواست های اهالی و دهیاری را به سمع و نظر مدیر کل بنیاد مسکن رساند.

در این دیدار مهندس زمانی مدیر کل بنیاد مسکن فارس با تشکر از خیرین که در حوزه بهسازی روستا ورود و عملکرد بسیار خوبی با اجرای زیرسازی و آسفالت انجام داده اند، از برنامه های پیش روی بنیاد مسکن در سالجاری اشاره نمود، که از مهمترین آن ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن محرومین در سطح استان فارس با پرداخت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و پرداخت ۳۰ میلیون تومان بلاعوض می باشد. در ادامه بنا به درخواست دهیاری و شورای اسلامی مبنی بر بازنگری طرح هادی روستای فیشور مطرح که ضمن استقبال مدیر کل قول مساعد  داد و گفت: اعتبارات آن تامین و مجوز آن را صادر کرد و در برنامه کوتاه مدت بنیاد قرار داد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد