دیدار اعضای شورای شهرستان و معتمدین با رییس کل دادگستری استان فارس


رئیس و سخنگوی شورای شهرستان و معتمدین با هماهنگی انجام شده توسط دکتر قاسمپور معاونت استاندار فارس روز شنبه با حجه الاسلام سید کاظم موسوی رییس کل دادگستری استان فارس دیدار کردند .
در این دیدار که در دفتر ایشان برگزار گردید ابتدا راستگو عضو هیات ریسه شورای استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از حاج آقا موسوی از تلاش و زحمات ایشان در استان پهناور فارس تقدیر و تشکر به عمل آورد و اظهار نمود که دستگاه قضا در راستای اجرای عدالت همه توان خود را در خدمت به مردم ارایه نموده و مردم نیز قدردان زحمات شبانه روزی مسئولان هستند . ایشان در ادامه خواستار تسریع در استقرار دادگاه در شهرستان اوز شدند .
محمود محبی عضو شورای شهرستان و ریس شورای حل اختلاف اوز و مومن مولوی از خیرین و نمایندگان خیر اوزی نیز به نوبه خود ضمن تشکر از حاج آقا موسوی خواهان تسریع استقرار دادگاه و اداره ثبت اسناد و املاک شدند .
حجه الاسلام موسوی نیز ضمن خیر مقدم به مهمانان از پیگیری شورای شهرستان و معتمدین در جهت استقرار دادگاه و اداره ثبت تقدیر و تشکر به عمل آورد و ابراز امیدواری کرد که به زودی دادگاه در شهرستان اوز راه اندازی می شور.
ایشان ضمن تشکر از خیرین بزرگوار منطقه خواستار همکاری بیشتر مسولین و شورا ، و خیرین در این امر مهم شد و اظهار داشت در جهت تسهیل شرایط استقرار دادگاه تلاش خواهد شد و اظهار نمود که خیرین منطقه همیشه در صحنه بوده و خواهند بود که در جای جای منطقه آن را به اثبات رسانده اند .


2 دیدگاه

  1. اوزی از شیراز

    در حال حاضر در مراکز شهرستانهای فارس دادگستری ودر بیش از ده مرکز بخش استان فارس دادگاه عمومی دایر است در بخشهای مجاور ما مانند جویم بیرم بنارویه هم دادگاه تاسیس شده است مردم شهرستان اوز اناظار دارند هر چه زودتر دادگاه واداره ثبت اسناد در اوز مستقر گردد با تشکر از شورای محترم وخیران اوز

  2. دانشچوی حقوق بومی

    با تشکر از شورای شهر وخیران دلسوز که برای اوز سنگ تمام گذاشته اند امیدواریم که با همت مسولان ادارات مهم ثبت اسناد واملاک دادگاه به زودی در اوز تاسیس شود این ادارات علاوه بر مراکز شهرستانها فعلی در بخشهایی هم چون بیرم بنارویه وجویم و…….هم سالهاست که دایر وبه مردم خدمت رسانی می کنند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد