تکریم از خانواده شهدای هواپیمای ایرباس شهرستان اوز  

به گزارش پسین اوز، به مناسبت ۱۲ تیرماه آیین بزرگداشت شهدای واقعه انفجار هواپیمای مسافربری ایرباس در سال ۶۷ توسط حمله ناو آمریکایی «وینسنس» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان پنج شنبه ۱۲ تیرماه ۹۹‌ در تالار فرمانداری اوز برگزار شد.

در این یادمان به علت شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان اوز و غلامرضا محمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان‌ از سینا آقایاری( فرزند شهید جواد آقایاری) بخشدار مرکزی اوز  و نوروز قادری نژاد (برادر شهید مرتضی قادری نژاد) کارمند فرمانداری به نمایندگی از سایر خانواده های شهدای واقعه انفجار هواپیمای مسافربری ایرباس از سوی بیناد شهید لارستان تجلیل شدند.  

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان‌ در این آیین با تاکید بر اهمیت موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: شهدا ضامن اعتبار و امنیت امروز ایران اسلامی هستند و شهدا الگوهای نمونه در مسیر پیشرفت و بالندگی و دستیابی به سعادت دنیوی و اخروی هستند. یاد و خاطره شهیدان هواپیمای را گرامی می داریم ما هر سال برنامه های در این خصوص داشته که امسال به علت بیماری کرونا مختصراً برگزار کرده ایم.

در این آیین صفدر منشی معاون فرماندار، سرگرد فضل الله سلمانپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، حجت الاسلام عدالتی روحانی، کراماتی شهردار، محمود محبی رئیس شورا، فریبا صالحی عضو شورا، قدریه غیاثی، طیبه نامی، سینا آقایاری بخشدار مرکزی در خصوص مقام شهدا، غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدا، بازدید با خانواده های شهدا، بازسازی قبور شهدا در شهر و روستا با رضایت خانواده های آنان و نصب المان از شهدا دریکی از میدان های شهر توسط شهرداری صحبت شد.

این آیین با تقدیر از سینا آقایاری و نوروزی قادری نژاد به نمایندگی از سایر خانواده های شهدا پایان یافت.      

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد