جلسه هم اندیشى پیگیرى راه هاى ارتباطی شهرستان اوز  با مشارکت خیرین

پسین اوز

به گزارش  پسین اوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان ، جلسه پیگیرى توافقات صورت گرفته با خیرین راهساز در حوزه شهرستان اوز با حضور مهندس حسین زاده نماینده مردم شریف شهرستان هاى لارستان ، خنج ، گراش و اوز در مجلس شوراى اسلامى،مهندس  باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازى لارستان ، علیپور فرماندار شهرستان اوز ، خیرین راهساز و جمعى از متولیان امر در سالن جلسات اداره کل راه و  شهرسازى لارستان برگزار شد.

باقرى فرد در ابتداى جلسه اظهار داشت : یکی از اولویت های این اداره کل فرهنگسازی در جهت احداث پل و راه است که خوشبختانه با احداث دفتر انجمن خیرین راه و ترابری بخش زیادی از خیرین منطقه به این سمت هدایت شده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر با مشارکت خیرین ١٠٣ کیلومتر از راههای ارتباطی حوزه استحفاظی این اداره کل در حال احداث و یا در شرف احداث است که با بهره برداری از این پروژه ها نقش قابل توجهی در بهبود وضعیت راههای ارتباطی حوزه این اداره کل دارد. 

وى افزود: ایجاد دفتر خیرین راه و ترابرى در اداره کل راه و شهرسازى لارستان توفیقاتى با خود به همراه داشته و پس از توافقات صورت گرفته صورت گرفته با خیرین جهت مشارکت ، تفاهم نامه هاى لازم از سوى سازمان راهدارى و حمل نقل جاده به صورت مشارکت با خیرین به این اداره کل ابلاغ شده است.

در ادامه علیپور فرماندار اوز به تشریح اقدامات صورت گرفته توسط خیرین شهرستان پرداخت و اولویت احداث جاده هاى حوزه سرزمینى شهرستان اوز را به صورت مبسوط مطرح کرد.

مهندس حسین زاده نماینده ى مردم شریف شهرستان هاى لارستان ، خنج ، گراش و اوز با بیان اینکه : اقدامات خیرین شهرستان در بخش هاى ورزش ، بهداشت و راه بسیار ستودنیست ، افزود : با توجه به نیاز تکمیل زیر ساخت هاى جاده اى در این شهرستان ، در تلاشیم که مطالبات مردمى در این شهرستان را به بهترین شکل ممکن پیگیرى نماییم.


1 دیدگاه

  1. جاده جویم اوز وکار اساسی

    متاسفانه وضعیت جاده های شهرستان از طرف جویم بنارویه به اوز بسیار بد ودر حد جاده روستایی وبا اسفالت خراب وخیلی باریک است علایم راهنمایی جاده ای هم ندارد باید برای این جاده فکر اساسی کرد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد