جعفر راستگو آخرین رئیس شورای دوره پنجم شهر اوز

 به گزارش پسین اوز انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اوز برگزار و جعفر راستگو به عنوان آخرین رئیس شورای دوره پنجم انتخاب شد.

ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۷ مرداد ۹۹ آخرین انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر با حضور اعضای شورا، فرماندار، شهردار، مدیران رسانه و تعدادی از شهروندان برگزار و جعفر راستگو با کسب سه رای، محمود محبی با کسب سه رای و مهران عسکری نیز با کسب سه رای به ترتیب به سمت رئیس، نائب رئیس و سخنگوی شورا انتخاب شدند. همچنین محمود محبی با کسب سه رای به عنوان منشی برگزیده شد. در تمام مراحل رای گیری دو رای سفید وجود داشت.

محمود محبی رئیس سابق شورا از همکاری مردم، اعضای شورا، مسئولان اداری، اصحاب رسانه، بخشدار سابق، فرماندار و شهردار سپاسگزاری کرد و مهمترین دستاورد شورای پنجم را ارتقا بخش دانست. وی بیلان شورا را از تاریخ یکم شهریور ۹۸ تا ۲۷ مرداد ۹۹ را به جلسه ارائه داد و گفت: مبلغ ۶۹ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۶۲ ریال موجودی بوده که در این مدت یک میلیارد و ۱۲۸ میلیون و ۱۸۰ هزار ریال واریزی شهرداری بوده است و جمع درآمد یک سال را یک میلیارد و ۱۹۷ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۶۲ ریال اعلام کرد که ۱۵۲ میلیون ریال حقوق دفتردار شورا، یک میلیارد ریال حق جلسه اعضا و ۱۰ میلیون ۵۹۷ هزار ریال هزینه های جاری بوده است. محبی جمع هزینه ها را یک میلیارد و ۱۶۲ میلیون و ۵۹۷هزار ریال بیان نمود و گفت: در حال حاضر ۳۴ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۶۲ ریال در حساب شورا موجودی است.

پسین اوز

 علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز با تاکید بر وحدت و همدلی گفت: تفرقه و جدایی باعث شکست در کارها خواهد شد. وی افزود از همکاری اعضای شورای شهر سپاسگزاری می‌کنم و صریحاً اعلام می‌کنم که به دموکراسی معتقد و به انتخابات سالم امروز احترام می‌گذارم.

علی پور هم پوشانی و تعامل را ستود و گفت: شورا‌ها بازوی توانمند مسئولان و مردم هستند و خرد جمعی باعث تقویت کارهای اصولی می شود. فرماندار در پایان اظهار داشت: هدف ما توسعه پایدار شهرستان است که آن را در سایه وحدت می‌توان به دست آورد.

 در این جلسه مهران عسکری، خانم غیاث پور، فرهاد رحمان زاده، فریبا صالحی، مسعود کراماتی شهردار، جعفر راستگو، محمد وحدانی، منصور محسنی پور و احمد خضری در مورد وحدت شورا، عملکرد شورا، پرهیز از تنش، ترویج و تقویت قانون و مقررات، خدمتگزاری بدون پست و مقام و غیره صحبت کردند.


1 دیدگاه

  1. کارمند اوزی

    مبارک است وبا ارزوی توفیق ایشان در ضمن قرار بود در مرداد ماه ادارات دادگا ه ثبت اسناد پزشکی قانونی در شهرستان اوز مستقر شوند تا الان که مرداد درحال پایان استکه خبری نشده است رسانه ها مطالبات مردم را پیگیری نمایند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد