جلسات کمیسیون ورزش و هم اندیشی شوراها  در شیراز

اولین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای  استان فارس با حضور اکثریت اعضا و ریاست شورای استان، مهندس خرمی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا  بنا ریئس کمیسیون طی سخنانی از اهداف و برنامه های آتی کمیسیون سخن راند و سپس اعضای کمیسیون به اظهار نظر پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر مواردی به تصویب کمیسیون رسید. و از جمله مصوبات مهم کمیسیون می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱. تدوین اساسنامه و حیطه اختیارات کمیسیون با اقتباس از کمیسیونهای ورزشی کشور

۲. تعیین مشاور از افراد نخبه ورزشی استان فارس

۳. برگزاری جلسات تخصصی با روسای هیاتهای ورزشی استان

۴. برگزاری جلسه و ارتباط مستمر با ریاست ورزش و جوانان استان فارس

۵. تعیین نماینده هایی از شورای استان جهت ارتباط با ادارات مراکز شهرستانها

۶. بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات ورزشی شهرستانها و شهرها و روستاها

۷. ارتباط و دعوت از چهره های شاخص ورزشی کشور با توجه به وجود پتانسیل خوب اعضای کمیسیون ورزش استان و کمک گرفتن از این چهره های شاخص ورزشی جهت پیشرفت  ورزش فارس.

لازم به ذکر است این جلسه در دفتر شورای شهر شیراز برگزار شد و جعفر راستگو از لارستان که طبق مصوبات جدید شورای استان فقط در کمیسیون عمران استان حضور دارد به درخواست ریئس کمیسیون ورزش در این جلسه حاضر بود که نظرات و راهکارهای خود را اعلام نمود.

***

 نشست و هم اندیشی شورای استان فارس در سالن شورای شهر شیراز و با حضور استاندار، چند تن از نمایندگان مجلس و مسولین استانی و به مناسبت فرا رسیدن روز شوراها  برگزار گردید .

در این نشست که با محوریت موضوع حمایت از کالای ایرانی و هدف گذاری سال جاری برگزار شد مدیران ارشد استان به ایراد سخن پرداختند.

این جلسه با سخنرانی مهندس خرمی رئیس شورای استان شروع شد و پس از ایشان مهندس دستغیب رئیس شورای شهر شیراز، مهندس تبادار استاندار فارس، دکتر موسوی عضو شورایعالی استانها و ریئس کمیسیون حقوقی شورایعالی  و دکتر زارع سخنگوی کمیسیون اقتصادی  مجلس شورای اسلامی مطالبی را بیان کردند و سپس چند تن از اعضای شوراها مشکلات موجود را شرح داده و خواستار رفع آن شدند.

گفتنی است که عبدالرحیم مقیمی رئیس شورای شهرستان، محبی رئیس شورای شهر لار، یوسفی رئیس شورای شهر لطیفی، صالحی رئیس شورای شهر اوز، امینی رئیس شورای محلچه و راستگو هم به عنوان شورای استان و میزبان این نشست حضور داشتند.

 


1 دیدگاه

  1. به نظر میرسد حال که دولت نمیتواند نیازهای جوانان بیکار و متقاضی کار برآورده نماید بیشتر تمرکز خود بر روی بخشهائی نموده است که هزینه برای دولت نداشته باشد تا به نوعی جوانان و مردم را مشغول نماید
    از جمله آنها
    ۱- مشغولیتهای ورزشی برای جوانان
    ۲- مشغولیتهای کتابخوانی و ترویج وتشویق مردم به کتابخوانی
    ۳- فعالیتهای فرهنگی بومی
    ۴-حمایت از کالاهای داخلی
    همه این تصمیمات و جلسات برگزار شده در خدمت سازندگی نیست و باید از کیسه مردم پرداخت شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد