تجلیل از خدمات خیرپیشکوست

به گزارش پسین اوز، به منظور تجلیل و تقدیر از خدمات عبدالحمید امیدوار خیر و نیکوکار ساخت بیمارستان امیدوار، جلسه ای در تالار خوارزمی دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزار شد.

ابتدا امیدوار و خانواده از قسمت های مختلف دانشگاه بازدید و سپس در جمع گروهی از اعضاء هیات امناء دانشگاه، کارکنان، اساتید، دانشجویان و معتمدان شرکت نمود. رئیس دانشگاه آزاد گفت: حضور عبدالحمید امیدوار خیر و نیکوکار به نام لارستان را در دانشگاه گرامی می داریم. عبدالعزیز خضری با اشاره به سابقه ساخت بیمارستان و یادآوری زحمات و کوشش دکتر محمود دادوند، دکتر غیاثی، دکتر اقبال، دکتر اردشیر و سایر اطباء و متخصصان و تشکیل هیات امنای بیمارستان در سال ۱۳۷۶ در دبی که با زحمات عبدالحمید امیدوار، فاروق ضیایی، محمدعلی عابدی و عبدالقادر فقیهی  تشکیل شد گفت: بنابراین اولین تشکل نیکوکاری مردمی در سال ۱۳۷۶ در رابطه با بیمارستان تاسیس شد و یک سال بعد هیات امنا برای دانشگاه پیام نور اوز نیز شکل گرفت.

وی همکاری هیات امنای دفاتر اوز و دبی و همکاران را در ساخت دانشگاه آزاد ستود و اظهار داشت: این دانشگاه مردمی در اختیار همگان است. در ادامه محمدصدیق پیرزاد؛ جعفر راستگو، محمود محبی، علی تیرزن، یونس امیدوار، ناصر یادگارفرد، ساسان پیرزاد، بهرام رفیعی، فرح بشیری و سعید امیری نیز مطالبی درباره بیمارستان امیدوار و دانشگاه آزاد و شهر اوز ایراد کردند. عبدالحمید امیدوار نیز طی سخنان کوتاهی گفت: من واقعا از ساخت و پیشرفت دانشگاه آزاد شگفت زده شدم، واقعا در اینجا کار شده است. بانی خیر بیمارستان امیدوار افزود: تنها خوشحالی من زمانی است که مردم شریف و صبور اوز را سالم و خوشحال در شهر اوز ملاقات می کنم، از همه مردم و مسئولان سپاسگزاری می کنم. وی اتحاد و همدلی را زمینه ساز توسعه و پیشرفت دانست و تشکیل جلسه وحدت و همدلی را موثر دانست.

در پایان جلسه احمد خضری دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: تجلیل و تقدیر از خیرین و کسانی که در امور عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی برای اوز خدمت می کنند لازم و ضروری است و حضور این جمعیت در این تالار برای قدردانی از زحمات عبدالحمید امیدوار نشانه فرهنگ و دانش است. خضری اضافه کرد: اقدام دانشگاه آزاد اوز در این رابطه نیز نشات گرفته از دانش و فرهنگ سپاسگزاری رئیس، کارکنان، دانشجویان و هیات امناست. دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد نقش بیمارستان امیدوار را در دهه های قبل ارزشمند دانست و گفت حضور بیماران از استان های بوشهر، هرمزگان و جنوب فارس در بیمارستان امیدوار و خدمات رسانی آن هیچ گاه فراموش شدنی نیست و ما هم باید در ماندگاری و ادامه آن کوشا باشیم.

مدیر مسئول پسین اوز با اشاره به نقش و فعالیت عصر اوز اظهار داشت: نشریه عصر اوز با حضور شورای سرپرستی با خرد فرهنگی توانست با بهاء دادن به جوانان در امور فرهنگی نیز تاثیر گذار باشد. وی با اشاره به تاسیس و مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کلنگ زنی کانون پرورش فکری و تاسیس کتابخانه کودک و نوجوان و سایر امورات فرهنگی آن را نتیجه تلاش مردان و زنان بی ادعای اوز و با فرهنگ دانست.

جلسه در سال ۱۲ و ۵۰ دقیقه پایان یافت و با حضور در سینما فردوسی بخشی از فیلم لانه زنبور را تماشا و با اجتماع در اتاق ریاست دانشگاه برای پیشرفت و توسعه و ارتقاء اوز در زمینه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی هم صدا شدند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد