جلسه هماهنگی برنامه های هفته وحدت برگزار شد

به گزارش پسین اوز، به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت با حضور مسئولین ادارات در مجتمع علوم دینی امام شافعی اوز پیرامون برگزاری مراسم هفته وحدت تصمیم گیری و برنامه ریزی شد.

در این جلسه آتش فراز بخشدار ضمن همدردی با زلزله زدگان کشورمان، به ارسال و جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی به کرمانشاه اشاره کرد. وی در ادامه اظهار داشت: مراسم گرامیداشت میلاد نبی اکرم (ص) و هفته وحدت در اوز از ۱۲ ربیع الاول آغازمی شود و ۱۷ ربیع الاول با شرکت در مراسم در شهر لار خاتمه می یابد. وی به کیفیت و کمیت برنامه های این هفته و  برگزاری خوب و در شان شهر و هماهنگ بودن ارگانها تاکید کرد.

شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع دینی فرهنگی امام شافعی در این جلسه با اشاره به اهمیت هفته وحدت گفت: با توجه به موقعیت حساسی که در جهان کنونی علیه اسلام به وجود آمده، وحدت بین شیعه و سنی از اهمیت خاصی برخوردار است. هفته وحدت باید پایگاهی برای ایجاد اخوت در بین مسلمین جهان باشد.

در این جلسه که به منظور ایجاد هماهنگی و برگزاری هفته وحدت تشکیل شد بود مدیران دستگاه های اجرایی، برای برگزاری هر چه باشکوه تر  این برنامه اعلام آمادگی کردند. برنامه های: آذین بندی شهر، مولودخوانی و سخنرانی، دعوت نامه ها، نصب بنرمراسم برنامه ریزی شود. برگزاری تعیین و وظایف هریک به آنها محول شد.

مقرر گردید مراسم باشکوه هفته وحدت در ساعت ۹ صبح پنجشنبه نهم آذر برابر با ۱۱ ربیع الاول در مسجد جامع مصلی اوز با شرکت اقشار مختلف مردم شهرهای جنوب فارس، روحانیون و مسئولان برگزار شود.

 

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد