جلسه هم اندیشی شورای استان فارس و دکتر رحیمی استاندار جدید فارس

جلسه هم اندیشی شورای استان فارس و دکتر رحیمی استاندار جدید فارس در سالن استانداری شیراز برگزار شد .


در این جلسه که با حضور اعضای شورای استان فارس و ریس شورای شهرستان شیراز و ریس شورای شهرستان لارستان که دو تن از روسای نمونه و فعال شهرستانهای استان هستند و چند تن از مشاوران شورا برگزار شد . ابتدا مهندس خرمی ریس شورای استان فارس ضمن ابراز خرسندی و تبریک از اینکه دکتر رحیمی در راس استانداری فارس قرار گرفتند ، ایشان را فردی لایق و کاردان خواند که مدارج علمی و مدیریتی را به تدریج طی کردند و تجربه لازم را دارند خواند و از ایشان تقاضا نمود همانطور که سابقا رابطه نزدیک و تعامل خوبی با شوراها به خصوص شورای استان داشته اکنون نیز این روند ادامه پیدا کند و مهندس خرمی ادامه داد مشکلات زیادی گریبانگیر استان است و گوشه ای از این مشکلات را بر شمرد و ابراز امیدواری کرد با درایت دکتر رحیمی و همکاران استان فارس به توسعه لازم برسد .
سپس روسای کمیسیونهای آموزش، حقوق و نظارت و عمران استان مطالبی را بیان کردند و یک نفر هم از شورای عالی مشکلات کشاورزی استان را مطرح و خواستار کمک در رفع آنها شد .
در ادامه دکتر رحیمی مطالب مهمی را در مورد شوراها و پروژه های مختلف استانی بیان کرد . دکتر رحیمی ادامه داد : نهاد شورا را تقویت کنید و تقویت این نهاد از سوی ما و شما لازم و زمینه ساز آینده بهتر است ‌و ایجاد زمینه مشورت و استفاده ما از شما به عنوان چکیده جامعه مفید خواهد بود.
سپس مطالبی در ارتباط با جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و حمایت از سرمایه گذاران بیان کرد و در ارتباط با برگزاری با شکوه دهه فجر ، شبکه ریلی ، ورزش ، تلفن همراه و ثابت ، گازرسانی به روستاها و خدماتی که انجام شده گفت و اشاره کرد باید برای رسیدن به رفاه و آسایش بیشتر تلاش کرد .
در آخر استاندار گفت با مدیران ارتباط داشته باشید و دستور هماهنگی مجموعه مدیران با شورها صادر شده و اگر مدیر و مسولی شما را نپذیرفت به دفتر من مراجعه کنید .


1 دیدگاه

  1. شورای محترم. شهر. لطفا. جواب. دهید

    ما. اگر. دراین. جلسات. شورا. نماینده. ای. داریم. باید. بتوانیم. از. این. امکانات. سودی. ببریم. شورای. شهر. اوز. باید. نسبت. به. تاسیس. ادارات. مورد. نیاز. مردم. مانند. دادگاه. اداره ثبت. اسناد. واملاک. دفتر. پلیس. ۱۰. و…… از ابن. راه. اقدامات. جدی. انجام. دهند. وگرنه. گزارش. این. جلسات. دردی. از مشکلات. بخش. بزرگ. حل. نخواهد. کرد. امسال. رو. به. پایان. است. وما. در زمینه های. مختلفی برای. ارتقا. وتاسیس. ادارات مورد نیاز. مردم. نا. کام. مانده ابم. برای. مردم. سوال. اس که. چرا. این. ادارات. که. در بخسهای. مجاور. ما. با جمعیت. کمتر. تاسبس. سده. اند. اما. در اوز. مردم. ازین. ادارات. محرومند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد