حضور اولین مقام استانی پس از شهرستان شدن اوز در موزه مردم شناسی

به گزارش پسین اوز؛ مهندس مهدی نجفی مسئول امور موزه های استان فارس از اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری فارس ، امروز ۱۴ مهرماه ۹۸ جهت بازدید از موزه مردم شناسی اوز و صدور مجوز موزه تخصصی «تجارت و بازرگانان اوز» و مشاهده اقلام این موزه وارد شهرستان اوز شد.


این بازدید با حضور مهندس نجفی مسئول امور موزه های استان فارس، مهندس شریف بازرگانی مسئول موزه مردم شناسی اوز، فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، چند تن از اعضای هیئت امنای موزه و اصحاب رسانه از موزه مردم شناسی اوز، خانه بدری و ساباط دهباشی بود.
در این بازدید مسئول امور موزه های فارس از اسناد و اشیاء و مدارک تجار اوز، اسناد تاریخی، تندیس و تصاویر تجار، ابزار و لوازم حسابداری، شجره نامه های خانواده های اوزی و… که به طور موقت در موزه مردم شناسی اوز قرار داشت با توضحیات مهندس بازرگانی و فروغ هاشمی از نزدیک ملاحظه کرد. پس از بازدید از تمام قسمت های موزه مردم شناسی اوز به طرف خانه بدری موزه تخصصی«تجارت و بازرگانان اوز» رفته تا مسئول امور موزه های فارس از نزدیک خانه و اتاق های مورد استفاده موزه تجارت را بازید و جهت صدور مجور اقدام شود.


مهندس شریف بارزگانی گفت تمام کارهای اداری موزه تخصصی «تجارت و بازرگانان اوز» انجام شده است و به زودی با رسیدن صدور مجوز به دستمان تمام وسایل به خانه بدری انتقال خواهد یافت و این موزه افتتاح خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد