حضور خیرین در دانشگاه آزاد اسلامی اوز

حضور خیرین در دانشگاه آزاد اسلامی اوز
در آستانه برگزاری مسابقه کتاب و هفته کتابخوانی دو خیر نیکوکار آقایان منصور فقیهی نژاد و شیخ عبدالقادر فقیهی از دانشگاه آزاد اسلامی اوز دیدن کردند.


عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اوز در ابتدا ضمن تشکر از حضور خیرین و مسئولین و معتمدین، از حادثه دلخراش آتش سوزی که در دانشگاه پیام نور اتفاق افتاده بود ابراز تاسف کرد و گفت خیرین مایه برکت هستند و از خیرین منصور فقیهی نژاد و حاج شیخ عبدالقادر فقیهی که باوجود این که در خارج از این شهر هستند ولی باز هم نسبت به زادگاه خود احساس مسئولیت دارند به نیکی یاد کرد و گفت مردم باید قدردان و امانت دار این کارهای نیک باشند. ما خود را جدا از دانشگاه پیام نور نمی دانیم و در هر کاری که دانشگاه آزاد بتواند برای دانشگاه پیام نور ارائه خدمت کند در خدمت هستیم.
فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنران بعدی نیز از خیرین تقدیر و تشکر کرد که در همه زمینه های فرهنگی و هنری، عمرانی و آبادانی، شهر را یاری می دهند. همچنین هفته کتاب و کتابخوانی را همراه با اجرای مسابقه بزرگ کتاب گرامی داشتند.
محمدحسین آتش فراز نیز ضمن تشکر از بزرگواران عنوان کرد ما این روزها شاهد چهار مناسبت بزرگ هفته وحدت، هفته کتاب و کتابخوانی، هفته بسیج و هفته وقف هستیم که همه این ها را به فال نیک می گیریم و از همه مردم و مسئولین تقاضا کرد در این مراسم ها حضور حداکثری داشته باشند. در حادثه آتش سوزی دانشگاه پیام نور همه مردم و مسئولین برای خاموش نمودن آتش تلاش می کردند که این خود نشانگر قدردان بودن از خیرین بزرگوار است.
عبدالقادر فقیهی خیر و نیکوکار شهر ضمن خیرمقدم به مسئولین و منصور فقهیی نژاد جهت تشریف فرمایی در دانشگاه عنوان کرد همه شما همشهریان فرهنگ دوست استحضار دارید که مسیر توسعه و پیشرفت با رشد علم و فناوری اتفاق می افتد. به همین دلیل ما و همه خیرین بزرگوار بیشترین همت خود را برای توسعه دانشگاه و مدرسه قرار داده ایم. همین جا لازم است از زحمات منصور فقیهی نژاد که با همت بلند خود دانشگاه ادبیات و سالن آمفی تئاتر را احداث نمودن صمیمانه تشکر و قدردانی نمود. شهر اوز جز اولین شهرهای بود که در احداث دانشگاه توسط خیرین پیش قدم شد. دانشگاه پیام نور با کیفت خوب احداث شد و تاکنون حدود ۵ هزار دانشجو در این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند. متاسفانه چند روز قبل شاهد آتش سوزی در این دانشگاه بودیم این اتفاق برای همه یک اتفاق ناگوار و ناراحت کننده ای بود. اما با مشارکت دسته جمعی و کمک منصور فقیهی نژاد و شرکت سهامی بیمه ایران باید هر چه سریع تر برای بازسازی آن اقدام کنیم. آنچه که ضرورت دارد و من روی آن تاکید بسیار دارم همراهی همه دلسوزان شهر است و از اصحاب قلم و رسانه انتظار داریم با کمک یکدیگر در مسیر توسعه و پیشرفت شهر تلاش کنند تا به نوعی یک هم افزایی اتفاق افتد. ما در شهر اوز چند هزار دانش آموز داریم که اینها سرمایه های آینده شهر هستند لذا برای خدمت و کمک به شهرمان باید شرایطی را فراهم آوریم که این دانش آموزان بتوانند برای آینده خود و شهر و کشور عزیزمان انسان های تاثیر گذار باشند. و این امر موثر نمی شود مگر با مشارکت یکدیگر.
آخرین سخنران رضایی رئیس آموزش و پرورش اوز بود که از همراهی همه دانش آموزان، مسئولین و مردم در اجرای برنامه ها تشکر کرد.


1 دیدگاه

  1. ما هر چه. داریم. از همت. خیران. وبزرگواران. است. جا. دارد که. این. دو بزرگوار. مهربان. از مسولین شهر. وبخشداری. وستانداری. به خواهند. که. برای. ارتقای. این. بخش. بزرگ. ومستحق حرکتی. جدی تر. انجام. دهند. باتشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد