هفتمین همایش بزرگ پیاده روی عمومی در اوز برگزارشد

باحضورجمع کثیری از مردم و مسئولین هفتمین همایش بزرگ پیاده روی صبحگاهی زیرنظر هیات ورزش های همگانی و حمایت کتابخانه بانو،کودک ونوجوان اوز با شعارآینده روشن با خانواده کتابخوان امروز ۲۴ آبانماه دریک هوای دل انگیز پاییزی برگزارشد.


این همایش پیاده روی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از مقابل بازارچه حافظ محل کتابخانه بانو، کودک ونوجوان اوز آغاز و پس از عبور از مسیرهای از قبل تعیین شده در مجتمع آموزشی وفرهنگی مهرماه کرانی خاتمه یافت .


در این همایش پیاده روی که با برنامه های متنوع همراه بود پس از تلاوت قرآن فتحیه فتحی مدیر مجتمع آموزشی مهروماه کرانی فعالیت های کتابخانه بانو کودک و نوجوان اوز را برشمرد و از پروژه سلام کتاب که به هدف ترویج کتابخوانی و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه همه ساله توسط کتابخانه بانو ،کودک ونوجوانان اوز برگزار می شود سخن گفت .
فائزه طیوری کتابدار کتابخانه بانوکودک و نوجوان اوز نیز به تشریح فعالیت چندین ساله این کتابخانه پرداخت، در ادامه نوجوانان گروه بادگیران و محیط زیست فعالیت های خود در کتابخانه بانوکودک ونوجوان را برای حاضرین بازگوکردند.

معرفی اندیشمندو نویسنده صاحب نام اوزی زنده یاد فرزانه فرزین ، اجرای سرود توسط نونهالان کودکستان کرانی و مسابقات متنوع و شاد بین نونهالان و نوجوانان شرکت کننده در این همایش و همچنین اهدای جوائز به محبوبه مساح و احمدقائدی از فعالین حوزه ورزش و بهداشت محیط از سوی گروه دوستداران بهداشت محیط زیست اوز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده بود .


پایان بخش این همایش بازدید از کتابخانه توران بانو و نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی دانش آموزان مجتمع آموزشی مهروماه کرانی و صرف صبحانه سالم در محیط شاد این مجتمع آموزشی بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد