خبرنگار آزاد صدا و سیمای فارس در اوز هم رفت

حسین زمانی کارشناس آموزش ابتدائی اداره آموزش و پرورش منطقه اوز که حدود یک سال پیش به عنوان خبرنگار آزاد صداوسیمای مرکز فارس مشغول به خدمت بود، به شیراز منتقل شد.

وی یکی از خبرنگاران خوش صدا و با سواد بود که توانست در مدت کوتاهی شهر و بخش اوز را در استان بیشتر معرفی کند.

در آئین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید اداره اوقاف و امور خیریه اوز که صبح روز چهارشنبه ۲۱ شهریو ماه ۹۷ در تالار بخشداری اوز برگزار شد از خدمات حسین زمانی نیز تجلیل شد. در این آئین بخشدار اوز گفت: لازم است از خدمات خوب حسین زمانی که بدون هیچگونه چشم داشت اقدام به ارسال اخبار اوز می کرده است و اکنون به دلیل انتقال شغلی به شیراز می رود تقدیر کرد. محمدحسین آتش فراز افزود: که جا دارد از خدمات احمد خضری که مدتها این مسئولیت را بدون انتظار و چشم داشتی انجام می داد نیز تشکر کرد. سپس از سوی محمدرضا رضائی رئیس اداره آموزش و پرورش و مهران عسکری رئیس شورای شهر و شهرداری لوح تقدیر و هدیه به زمانی اهدا شد.

حسین زمانی در این رابطه گفت: هدف من معرفی بیشتر بخش اوز بوده است که به لطف خدا و همکاری مردم و مسئولان توانستم در مدت کم این کار را انجام دهم و خود و همسرم به ناحیه یک شیراز منتقل شده ایم. وی افزود: در شیراز نیز به کار خبرنگاری ادامه خواهم داد و اگر بتوانم برای اوز هم کار خواهم کرد.

در این آئین بخشدار، محمدصدیق پیرزاد، جعفر راستگو ضمن تقدیر از زحمات زمانی از خدمات احمد خضری در مسئولیت صدا و سیما نیز سپاسگزاری کردند.

 


4 دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید و تشکر به دوست عزیزم جناب اقای زمانی این چند سال که در اوز بودید با دلسوزی و پشتکار توانستید خدمات ارزنده ای به جامعه اوز انجام دهید ، امیدوارم در زندگی موفق و پیروز باشید

  2. جا دارد از زحمات جناب احمد خضری و اقای رحیمی و تمام عزیزانی که در این کار تلاش نمودند سپاسگزاری نمایم

  3. اوزی از بندرعباس

    دراین دور وزمانه خبر وارتباطات برای هر شهر ومنطقه حرف اول میزند مسولان در اوز باید هر چه زودتر یک فرد زبده وعلاقه مند برای خبرنگاری پیدا نمایند

  4. با عزیمت آقای زمانی به شیراز جا دارد مسولان اوز نسبت به آموزش و تربیت چند نفر خبرنگار بومی اقدام نمایند تا علاوه بر آموزش آنان دیگر خلائی در این زمینه در اوز بوجود نیاید . جوانان علاقمند نیز علاوه برگذراندن دوره خبرنگاری خود راسا بصورت خود آموزی اقدام به تهیه گزارش های خاصی بنمایند و در این زمینه تمرین نمایند تا تجربه لازم را کسب نمایند. در ابتدا نیازی نیست که حتما کلیه وسایل خبرنگاری داشته باشند بلکه میتوان با استفاده از دوربین گوشی های موبایل تمرین نمایند بخصوص در مورد کیفیت صدا و روی خوانی از روی متن خبر که کمک زیادی به آموزش آنان خواهد نمود. در ابتدا برای هر موضوعی میتوان گزارشی تهیه کرد و تمرین نمایند تا ممارست و تجربه خوبی کسب نمایند. هر گروه از گروههای فضای مجازی میتوانند برای خود افرادی را معرفی و آموزش دهند فن بیان و عدم داشتن لهجه برای گزارش و خبرنگاری باید مورد توجه قرار دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد