بالاخره رئیس اوقاف اوز معرفی شد

به گزارش پسین اوز، بعد از گذشت ۶ ماه صبح امروز رئیس جدید اوقاف اوز تعیین و معرفی شد.

در ۱۳ اسفند ماه ۹۶ به یک باره خبر رسید که محمدحسین خوشه چین سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه اوز و علی
کیانی فر کارمند اوقاف در این نمایندگی سمتی نداشته و نمایندگی به تعطیلی کشیده و کار مردم با مشکل مواجه شد.

تلاش محمدحسین آتش فراز بخشدار و فرمانداری و شورای اسلامی برای تعیین جانشین و گشایش اداره روزانه ادامه داشت و در این رابطه بخشدار اوز تلاش فراوانی برای حل موضوع به کاربست تا این که با مساعدت حجت الاسلام سید عباس موسوی و معاونین بالاخره صبح امروز مورخه ۲۱ شهریور ۹۷ طی آئین ویژه ای رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه اوز معرفی و شروع به کار کرد.

معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: من حامل سلام و پیام مدیرکل اوقاف به مردم خوب اوز هستم. مدیرکل از این که انتصاب رئیس جدید با تاخیر و درازا انجام شود. عذرخواهی نموده است. وی اظهار داشت: مسئولان اوقاف به بخش اوز که استحقاق شهرستان شدن دارد، و ان شاء اله به زودی شاهد ارتقاء این بخش خواهیم بود نگاه ویژه ای دارند. هم اکنون به دلیل بحران اقتصادی و کمبود اعتبارات، مجبور شدیم تعدادی از ادارات شهرستان ها و بخش های استان را تعطیل کنیم. اما ملاحظه کنید ما همچنان در ادامه و ارتقاء نمایندگی اوز کوشا هستیم. حمید صفری با اشاره به این که ما قطره چکانی ادارات را مدیریت می کنیم گفت: انتظار است که شورا، مسئولان و خیرین نسبت به اوقاف اوز همکاری و کمک کنند. صفری ضمن تقدیر از محمدحسین خوشه چین رئیس سابق، شعیب فخری را به عنوان رئیس جدید اوقاف اوز معرفی کرد.

قبل از سخنان معاون اداره کل اوقاف، بخشدار اوز به سابقه و قدمت اوقاف اوز اشاره کرد و گفت: از شورا، فرمانداری و دکتر جعفرپور و مدیرکل اوقاف که در پایداری اوقاف اوز کوشش کرده اند سپاسگزاری می کنم. هر چند ما حدود ۶ ماه مشکل داشتیم ولی به لطف خدا امروز شاهد معرفی یک نیروی جوان به عنوان مسئول اوقاف اوز هستیم. وی از زحمات خوشه چین سرپرست سابق هم تشکر کرد.

مهران عسکری رئیس شورا، جعفر راستگو عضو شورای استان، محمدصدیق پیرزاد، محمد طیب نامی، غیاثی نماینده حقوقی شهرداری، رئیس آموزش و پرورش، احمد خضری و حسین زمانی نیز مطالبی ایراد کردند. شعیب فخری رئیس جدید ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرکل اوقاف اظهار داشت: امیدوار است بتواند با همکاری مردم و مسئولان درخدمت مردم اوز باشد. گفتنی است که شعیب فخری دارای مدرک فوق لیسانس  حقوق بوده که قبلا رئیس اداره اوقاف بخش خفر جهرم بوده است.


2 دیدگاه

  1. با تسکر. از معاون. اداره. کل. اوقاف. اوز. درباره بخش. اوز. وارزوی. ارتقای. اوز به شهرستان. اخیرا بعد از درخواستوامضای ۲۰۶. نفر از نمایندگان مجلس به. اقای. ریس جمهور ب رای. اجرای. تقسیمات کشور. وارتقای. مناطق یک. جنب. وجوش وتحرکی دربین مسولان. ونمایندگان. مناطق. افتاده. وبرای. پیگیری. پرونده. ارتقا. اقداماتی. در حال. انجام. لذا. از میولان. ومعتمدین. دراوز. انتظار. میرود. که نسبت به این. مطتلبه. وارزوی. دیرینه. مردم با شدت. وعلاقه مندی بیشتر. اقدام. شودت

  2. گله داری دوستدار. اوز

    باسلام به مسولان. ومردم. خوب. اوز. وبا. درود به. فرماندار دلسوز. گراش که. در صدد هستند. دهستان فداغ. را به بخش. ارتقا. دهند. ویک. بخش را به شهرستان تازه تاسبس. گراش. اضافه. کنند. امیدوارم مردم ومسولین اوزی غافل نشوند ودنبال کار. شهرستان شدن این بخش بزرگ ومستحق. باشند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد