درخشش کاراته کاران اوز در مسابقات اورآسیا

به گزارش پسین اوز، و به نقل از رئیس هیات کاراته اوز ورزشکاران کاراته کار اوز در رشته های کاتا و کومیته در مسابقات بین المللی اوراسیا در شیراز نشان های طلا؛ نقره و برنز را به گردن آویختند. ساسان پیرزاد با اعلام این خبر گفت: مسابقات در دو بخش مردان و زنان و در سبک های آزاد با شرکت کشورهای ایران، ترکیه، عراق، آذربایجان، افغانستان و پاکستان در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

تیم های ایران، افغانستان و ترکیه مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. پیرزاد افزود: یک هزا نفر از مردان و ۶۰۰نفر از زنان در مسابقات شرکت داشتند.

الف- بخش مردان: فرهاد روستا و صالح حیدری در بخش کومیته نونهالان مدال طلا، بنیامین آگاهی مدال نقره، آرشا راستگو، آریو راستگو، ماهان خرد و بهرام نامدار مدال برنز دریافت کردند. در بخش نوجوانان یوسف الماسی و مبین مولوی صاحب مدال نقره شدند. بیژن راستگو در کاتای پیشکسوتان مدال برنز را صاحب شد. پیمان فخرایی و طاها سخنگو به عنوان مربیان و ساسان پیرزاد به عنوان سرپرست تیم را همراهی می کردند.

ب- بخش بانوان:  در این بخش اوز اوز ۸ ورزشکار شرکت داشتند که فادیا رحمانی نژاد در کومیته مدال نقره، فاطمه رحمانی نژاد و درسا مومن زاده مدال برنز دریافت کردند. سنسی مهرنوش حاجیان و فاطمه مشکینی سرپرست گروه بوده و استاد شیهان جعفر راستگو رئیس سبک این مسابقات بود. این مسابقات به مدت دو روز روزهای پنجشنبه و جمعه در شیراز برگزار و مهران عسکری، محمود محبی رئیس و نایب رئیس شورای شهر اوز و احمد خضری سید مسئول پسین اوز از مسابقات دیدار کردند.


2 دیدگاه

  1. همشهریان عزیز

    مصاحبه اقای پیروز بخشدار مرکزی لارستان را در باره ارتقا وتقسیمات کشوری در لارستان را در سایت میلاد لارستان وافتاب لار بخوانید برای اطلاع ما اوزیها لارم است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد