دفتر نماینده اعلام کرد:به زودی نماینده مجلس با مردم اوز دیدار می کنند

به گزارش پسین اوز، و به ابتکار رئیس اتاق اصناف اوز گروهی از اصناف و معتمدان و رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت با حضور در دفتر نماینده مردم در مجلس اسلامی در لار با محمد مظفری رئیس دفتر ملاقات و گفت و گو کردند.

در این جلسه علی محمد ابراهیمی زاده گفت: اولین بخشی که در لارستان توانست نمایندگی اتاق اصناف را دایرکند بخش اوز بود که این موضوع با کوشش عبداله معصوم نژاد و سایر مسئولان به خوبی صورت گرفت و هم اکنون تمام کسبه و اصناف بخش اوز دارای پروانه کسب هستند و  در این بخش افرادی که پروانه کسب ندارند از تعداد انگشتان دست تجاوز نمی کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان افزود: در حال حاضر در بخش اوز بیش از ۱۴۰۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب هستند که این رقم و تعداد چشمگیر و در بعضی شهرستان ها نیز وجود ندارد. لذا باید به اتاق اصناف اوز تحسین گفت. در سال ۱۳۹۵ اتاق اصناف اوز در فارس به عنوان نمونه برگزیده شد و از نماینده مردم در مجلس درخواست داریم که نمایندگی اتاق اصناف اوز دارای ساختمان شود. امروز آمده ایم که درخواست کنیم موضوع زمین نمایندگی اوز پیگیر و تحویل شود. تا به یاری خدا مسئولان در اوز شروع به ساختمان کنند.

مهران عسکری رئیس شورای اسلامی شهر اوز نیز از نگاه و توجه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان سپاسگزاری کرد و از دفتر نماینده درخواست کرد تا دیدار مردمی نماینده مردم در اوز صورت پذیرد. احمد خضری نیز طی سخنان کوتاهی از نماینده مجلس تقاضا کرد که به مطالبات مردم اوز توجه شود. عبداله معصوم نژاد نیز گزارش مختصری از فعالیت نمایندگی اتاق اصناف اوز را ارائه و گفت: ۲۰ درصد سهم اتاق اصناف و ۳۰ درصد حق عضویت به نمایندگی اوز تعلق می گیرد. وی خواستار تاسیس پلیس + ۱۰ در اوز و انگشت نگاری الکترونیکی در لار شد.

محمد مظفری رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در شیراز، تهران، خنج و گراش دارای دفتر نماینده هستیم که البته دفتر گراش تعطیل شده در اوز نیز قرار بود دفتر نماینده به سرپرستی سهراب زرنگار تاسیس شود، که چون سایر بخش ها نیز متقاضی بودند بنابراین عدم امکانات اجازه تاسیس نداد. ولی دفتر لار پیوسته فعال و دارای ۹ کارگروه فعال است که برنامه ها و چشم اندازها در این دفتر بررسی و پس از تصویب برای اجرا به اطلاع نماینده می رسد.

مظفری با تاکید به این که نیازمندی های شهرستان بررسی و دسته بندی می شود اظهار داشت که: هدف نهائی ما توسعه شهرستان است. برای توسعه برنامه ریزی  عملی لازم است. بیشتر کار دفتر نماینده برنامه ریزی برای زیرساخت ها و کارهای اساسی است. بطور مثال بندرخشک و راه آهن را فعال ساخته ایم. بنابراین کار دفتر نماینده در لارستان، کار مشاوره ای است. برای تاسیس پلیس +۱۰ در اوز پیگیر موضوع هستیم. حتما می دانید نماینده در قضیه ادامه کار نمایندگی اوقاف و ارشاد با پیگیری توانست آنها را تثبیت کند.

مظفری در پایان با بیان این که بخش اوز یک بخش فرهنگ دوست و فرهنگ پرور است گفت: دیدار دکتر جعفرپور با مردم در دستور کار قرار دارد. در این دیدار، حاج محمدطیب نامی پیشکسوت صنف لوازم ساختمانی، محمد وحدانی از صنف مبل و میز و صندلی، ابراهیم نجم الدینی از صنف طلا فروشی، محمد امینی از صنف لاستیک و روغن اتومبیل و عبدالرحمن صالح از صنف خواربار، مهران عسکری رئیس شورای اسلامی شهر، عبداله معصوم نژاد رئیس نمایندگی اتاق اصناف و احمد خضری مدیر مسئول پسین اوز حضور داشتند.


2 دیدگاه

  1. بسیار کار جالب وصروری انجام شده است باید ارتباط پیگیر با نماینده مجلس برقرار باشد وبرای تاسیس ادارات در اوز با جدیت پیگیری شود با تشکر از این هییت که به دفتر نماینده رفتند

  2. اندر حکایت. دیدار مردم. اوز. با نماینده. محترم. مجلس

    در جلسه. دیدار با نماینده که. دراینده نزدیک در اوز. تشکیل میشود. مسولین محلی. وشورای شهر. وخبرنگاران. اوز باید برای مطرح کردن مطالبات مهم مردم. مانند. ارتقای. اوز. وتاسبس ادارات مورد نیاز مردم مانند. اداره ثبت. اسناد. واملاک. دادگاه. عمومی. دفتر پلیس ۱۰و….. به دور از. مماشات. وبا. صدای. رسا. وبا جدیت. انرا مطرح. نمایند. باید کار ارتقای. اوز. با همکاری. نماینده. مجلس هم. پیگیری. شود. در بیشتر. مناطقی که. اخیرا. ارتقا. یافته اند. وبه شهرستان. تبدیل. شده اند. مانند. صالح اباد خراسان. وبمپور. در بلوچستان. وهوراند. در اذر بایجان. همگی. با حمایت. نمایندگان مجلس. ومقامات ارشد. شهرستان. وبخش. همراه بوده است. اخیرا. نمایندگان. شیراز. وشورای شهر. زرقان. طی یک. جلسه درخواست ملاقات. با. معاون اول. دولت. ووزیر کشور کرده اند. که موضوع. ارتقای بخش. زرقان. را به عنوان. سی امین شهرستان. فارس. را. تا پایان. سال جاری. عملی. نمایند. ابن تجربیات. باید. در بخش بزرگ. ومستحق. ارتقای. اوز. نیز. عملیاتی. شود. با. سکوت. ومماشات. این کار بزرگ. شدنی. نیست ونباید منتظر. باشبم که. با درخواست های. معمولی. اداری.کار ارتقای اوز به سامان. برسد. این کار مهم احتیاج به پیگیری. مستمر. از طرف. مسولین. وبزرگان محل. دارد. ولاغیر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد