دوازدهمین همایش پیاده روی با هدف نشاط و تندرستی

دوازدهمین همایش بزرگ پیاده روی صبحگاهی با هدف نشاط و تندرستی به همت هیات ورزش های همگانی و حمایت دانشگاه آزاد اسلامی اوز زیر نظر اداره ورزش وجوانان برگزار شد.

در این گردهمایی صبحگاهی که جمع کثیری از علاقمندان به ورزش همگانی حضور داشتند عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اوز ضمن تشکر از شرکت علاقمندان در این همایش عنوان داشت: خدمات مردم و خیرین در ساخت دانشگاه و همچنین خدمات دولت در زمینه های گاز و آب

 چشمگیر و قابل تقدیر است. وی گفت:با اعتباری معادل ۱۸۵ میلیون تومان بولوار دانشجوی دانشگاه توسط حاج عبدالعزیز ملکی و نماینده وی آجی مزرعی و میدان نیاش نیز توسط برادران بارور با اعتبار ۳۰۰میلیون ساخته شده است.

وی خواستار حمایت شهروندان از کارهای فرهنگی و عرصه های اجتماعی شد و از اداره ورزش و جوانان و مدیران هیت ورزش های همگانی فرید نامی و فائزه رضایی تشکر کرد.

در ادامه برنامه مسابقه کتاب اصول شهروندی توسط فایزه رضایی و الهام بدری برای شرکت کنندگان اجرا شد و به ۴۰نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه کارت هدیه های ۵۰هزار تومانی (اهدائى حاج محمدامین خضرى ) از طرف دانشگاه آزاد اهداءشد و ۳۶۰ شرکت کننده این همایش بلیط سیمنا داده شد.

در این همایش ورزشی شرکت کنندگان به حرکات نرمشی وکششی در محوطه دانشگاه آزاد  که توسط سیدیوسف حسینی اجرا شد پرداختند و در پایان ضیافت صبحانه توسط دانشگاه و عوامل همراه تدارک دیده شده بود.

شایان ذکر است صادق قاسمی عضو فعال گروه دوستداران محیط زیست اوز  مجری این همایش بود.

این همایش ورزشی از محل فلکه نون والقلم  راس ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه  صبح  جمعه ۱۷اسفندماه ۹۷ آغاز واکثر شر کت کنندگان پس ازحدود ٢هزارو۵٠٠گام وطى ١۵۵٠متر در نهایت به دانشگاه آزاد اسلامی اوز خاتمه یافت .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد