دومین تجلیل از جوانان موفق توسط انجمن نواندیشان برگزار شد

تالار زیبای امپراطور در پنجشنبه شب ۹۷/۹/۱۵ شاهد هنرنمائی جوانان و معرفی جوانان خوش فکر، مستعد و موفق شهر اوز بود. آزاده شفائی مجری برنامه ضمن تبریک روز دانشجو از مهمانان، جوانان و مسئولان حاضر سپاسگزاری کرد و اعضای رسمی انجمن نواندیشان را معرفی نمود. محسن مهرآوران بازرس انجمن تاریخچه تاسیس انجمن هدف از برگزاری همایش امشب را توضیح داد و گفت: از سال ۹۱ شرع به کار کردیم و یک سازمان مردم نهاد قوی هستیم که تا کنون یار و یاور مردم و مسئولین بوده ایم. مهرآوران تعداد اعضاء رسمی را ۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: افراد زیادی هم با ما مشورت و همکاری می کنند که البته حق رای ندارند. انتخابات هیات رئیسه هر ساله است و ۵ نفر انتخاب می شوند که امسال آجی مزرعی، یونس امیدوار، ساسان پیرزاد، امیر مزرعی و آرزو شفائی به ترتیب رئیس، نائب رئیس، دبیر و اعضا هستند. البته طیبه هاشمی و سعید شریفی علی البدل هستند و من (محسن مهرآوران) بازرس هستم.

محمد حسین آتش فراز بخشدار در این آئین باشکوه گفت: هر جا مردم باشند موفقیت وجود دارد. وی مردم را اثرگذار دانست و اظهار داشت نقش مردم در تصمیم گیری های کلیدی و راهبردی است. وی کار انجمن نواندیشان را ستود و گفت: جوانی مهمترین و حساسترین دوران زندگی بشر است. و انجمن روی سن خوبی کار کرده است. بخشدار در پایان از جوانان درخواست کرد تا علم و دانائی، اخلاق، توانایی و استعداد و انسانیت را مدنظر قرار دهند.

شیخ محمدصالح انصاری رئیس مجتمع علوم دینی به نمایندگی از امام جمعه اوز گفت: سوره های اسرا، زخرف، علق راهی را که ما را به سرمنزل مقصود می رساند ذکر نموده است. علاوه بر آن تاریخ نیز در کنار قرآن کریم راه و رسم زندگی صحیح را به ما یاد می دهند. شیخ انصاری علت سقوط تمدن گذشته و علت صعود و عظمت ملت ها را علم و اخلاق دانست.

مهران عسکری رئیس شورای اسلامی شهر اوز آخرین سخنران این همایش بود که خود را به عنوان نماینده به جوانان در شورا معرفی کرد و چگونگی موفقیت جوانان در جامعه را برشمرد. وی از جعفر راستگو به عنوان جوان موفقی که توانسته است خود را تا هیات رئیسه شورای استان بالا ببرد نام برد و پیشنهاد نمود که مردم، مسئولان و شورا ابتدا در اوز یک مجموعه اداری بسازند و سپس ملکی در تهران خریداری شود تا کارهای مردم در پایتخت آسان تر پیگیر شود. در این آئین از ۴۳ نفر از جوانان موفق و ۲۳ نفر از دانش آموزان موفق با اهدای تندیس، لوح تقدیر و یک جلد کتاب قدردانی شد و کلیپ معرفی جوانان موفق  به نمایش درآمد.

گروه دف نوازان ایراهستان خانه فرهنگ اوز به رهبری محمد اردشیری و مهرداد پیشداد نیز به هنرنمائی پرداختند.

 گفتنی است مریم سمیعی طراح پسین اوز در این همایش جزء جوانان موفق مورد تقدیر قرار گرفت. استقبال اعضاء در لحظه ورود به تالار، اهنمائی اعضا برای قرار گرفتن مدعوین در جایگاه چشمگیر و قابل تقدیر بود.


1 دیدگاه

  1. اوزی. از. تهران

    از خیران. ومعتمدین. چنانچه یک. مکانی در تهران. اجاره. نمایند. تا. یکی. دوسال. برای. پیشبرد کارهای. عمومی شهر اوز. مورد. استفاده مسولان. وافراد. شورای. شهر. باشند. بسیار کار خوب. وخداپسندانه ای. است وبرای کار ارتقای. اوز. ومراجعه. مسولان اوزی. در تهران. لازم. است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد