دکتر رحیمی معاون عمرانی استانداری در جلسه شورای استان فارس گفت .: امروز مدیریت با مردم معنی می دهد

دکتر رحیمی معاون عمرانی استانداری در جلسه شورای استان فارس گفت .: امروز مدیریت با مردم معنی میده]

جلسه شورای استان با حضور دکتر رحیمی معاون عمرانی شورای استان . دکتر عالیشوندی فرماندار شیراز . لقمانی مدیر کل دفتر شهری . پاک فطرت مدیر کل دفتر روستایی .مهندس جعفری ریس شورای شهرستان شیراز . ریس و اعضای شورای استان در سالن اجتماعات فرمانداری شیراز برگزار شد .

در این جلسه ابتدا مهندس خرمی ریس شورای استان پس از خوش آمد گویی طی سخنانی، گزارشی از فعالیتهای اخیر شورای استان فارس ارائه کرد و از لزوم اجرای قانون در شوراها گفت و از برخی روسای شوراها به خاطر تخطی از قانون انتقاد کرد و گفت شوراها باید از همدیگر حمایت کنند .
سپس اعضای شورای استان هر کدام از مشکلات و مسائل استانی و منطقه ای خود گفتند و راستگو نماینده شورای لارستان در استان به نکات زیر اشاره کرد و خواستار پیگیری آنها شد .

۱. ضمن تشکر از دکتر رحیمی بابت حمایت از سرمایه گذاران و خیرین خواستار این شد که خیرین در انجام امور خیر، نباید غیر از تامین هزینه پروژه خیر ساز دغدغه دیگری داشته باشند .

۲. خواستار حل مشکل بین شهرداریها و دستگاههای خدمتان رسان در ارتباط با حفاریها شد .

۳. با توجه به پیگیریهای قبلی خواستار حل مشکل گردنه ورودی اوز از طرف جاده بیرم و بنارویه شد .

سپس دکتر رحیمی ضمن تشکر از مهندس خرمی و دیگر مسولین حاضر در جلسه گفت شوراها را رقیب نمیدانیم بلکه کمک و بازو میدانیم و دست به دست هم دهیم و این روند را بهتر کنیم .و سعی کنیم بستر لازم را برای فعالیت مردم و نهادهای مردمی و شوراها ، فراهم کنیم . امروز مدیریت با مردم معنی میدهد نه مدیریت بر مردم .
سپس نکات مهم عمرانی استان را بیان نمود . دکتر رحیمی گفت .
-وضعیت آب و آبرسانی و وضعیت سدها را توضیح داد و گفت آبرسانی از دریا به استان در دستور کار است و در لامرد با مشارکت بخش خصوصی به زودی شروع خواهد شد .

-۵۰۰ کیلومتر آزاد راه در دستور کار داریم .

– راه آهن اقلید به یزد در دستور کار قرار گرفته . برقی کردن راه آهن شیراز اصفهان و راه آهن شیراز گل گهر هم در حال پیگیری و انجام است .

-ورزشگاه ۵۰ هزار نفری به نتیجه رسیده و در حال تکمیل است .

– تلاش بر این است که گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار نهایی شود .

-۲۵۰۰ پروژه نیمه تمام استانی و ۱۵۰ پروژه نیمه تمام کشوری داریم .

-در هر شهرستان استان بالای ۱۰۰۰ میلیارد تومان به صورت تجمعی در حال کار است .

از مباحث دیگری که در این جلسه توسط اعضای شورای استان مطرح گردید بحث انتخاب استاندار جدید و واگذاری قیر رایگان به شهرداریها بود .
لازم به ذکر است همانند چندین جلسه گذشته این جلسه شورای استان نیز داری پوشش و پخش تلویزیونی بود .


3 دیدگاه

  1. نعمت اله فيروزي

    باعرض سلام و خدا قوت به همه همکاران گرامی بالاخص مهندس راستگو ،با امید به فردایی بهتر و رفاهی بیشتر برای کل جامعه،استان و مخصوصا لارستان بزرگ و شهر عزیزمان اوز و بخش تابعه.

  2. معلم. بومی بخش اوز

    اینسالله منتظر هستیبم که از این. جلسات. بتوانیم یک. امتیاز ونتیجه ای برای. بخش. اوز هم. بگیریم مانند. گرفتن امتیباز تاسیس یک. اداره ای و گرنه. سال. وماه. تمام میشود. وجلسات به فراموشب. سیپرده میشوند. بنابر این. منتظر. خبرهایی خوب. برای. شهرمان. اوز. باشیم

  3. همکار شورایی بخش

    مهندس راستگو تا به حال هم خوب کار کردند و امتیازات خوبی برای شهر و بخش گرفته اند . ان شاءالله بهتر هم فعالیت کنند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد