دکتر شعبان نژاد: شهر فرهنگی اوز مرا هیجان زده کرد «انس با کتاب شاخص بود»

صبح امروز در میان استقبال پرشور گروهی از مسئولان و اولیاء دانش آموزان مجتمع آفرینش و دبستان زارع خانم دکتر افسانه شعبان نژاد شاعر و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان وارد فرودگاه بین المللی لارستان شد.

محمدصدیق پیرزاد عضو شورای سرپرستی پسین اوز، حاجی مزرعی رئیس انجمن های خیریه و نواندیشان، جعفر راستگوعضو شورای استان ، نوید خادمپور شهردار سابق، یونس امیدوار دبیر انجمن نواندیشان، علی تیرزن عضو شورای سرپرستی پسین اوز، مسعود برازنده، احمد خضری، و خانم ها: ریما امین زاده، برازنده، آنا حسینی، حمیرا نامدار، مریم سمیعی، فایزه طیوری، کلثوم غیاث پور در فرودگاه از خانم شعبان نژاد استقبال و در مجتمع آفرینش نیز با طاق گل و اجرای آهنگ شاد با سروده خانم دکتر شعبان نژاد از وی استقبال شد. در مراسم استقبال در مجتمع علاوه بر استقبال کنندگان فرودگاه، فریبا صالحی رئیس شورای اسلامی، فروغ هاشمی رئیس اداره ارشاد، علمدار ملکی معاون و شهرام لطفی و مرادی پور کارشناسان آموزش و پرورش، جعفر  تیرنگ مدیر مدرسه زارع و بسیاری از اولیاء و معتمدین از خانم دکتر استقبال و وی با شادی در تالار مجتمع حضور یافته و شاهد هنرنمایی کودکان شد.

دکتر افسانه شعبان نژاد ضمن سپاس از استقبال چشمگیر مردم و دانش آموزان گفت: دوره بچگی ام را در کرمان سپری کردم و ۳۳ سال است که برای بچه ها شعر می سرایم و کتاب می نویسم. حدود ۴۰۰کتاب در زمینه شعر، داستان، نمایشنامه و غیره به چاپ رسانده ام. و از این که در شهر اوز هستم بسیار خوشالم. دکتر شعبان نژاد از اجرای هنری بچه ها سپاسگزاری کرد. دانش آموزان نمایشنامه ها و اشعار و داستان های وی را به صورت عملی اجرا کردند و چند تن از دانش آموزان اشعار و داستان های خویش را قرائت نمودند. شعبان نژاد گفت: از بدو ورودم به اوز شاهد انس مردم و دانش آموزان با کتاب شدم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد