اولین شماره پسین اوز رونمائی شد

طی آئین ویژه ای و با حضور گروهی از مردم و مسئولان و دکتر افسانه شعبان نژاد شاعر و نویسنده کودک و نوجوان از نشریه پسین اوز رونمائی شد.

در این آئین که در بامداد روز سه شنبه ۱۶ آبان ماه ۹۶ در تالار مجتمع آفرینش برگزار شد مدیر مسئول پسین اوز ضمن معرفی سابقه عصر اوز و تغییر فرم و محتوا و مدیر مسئولی آن اظهار داشت: منبعد پسین اوز با شکل و تغییراتی برای مردم وفادار منطقه منتشر می شود. پس از آن اولین شماره پسین اوز توسط دکتر افسانه شعبان نژاد، بخشدار، رئیس آموزش و پرورش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج، اعضای شورای اسلامی شهر اوز، مدیر مدرسه علوم دینی، مدرس علوم دینی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگان دانشگاه آزاد، معاونین آموزش و پرورش، رئیس ورزش و جوانان و گروهی از معتمدان و اولیاء دانش آموزان پیسن اوز رونمائی شد.

در این آئین ابتدا احمد خضری به معرفی افسانه شعبان نژاد پرداخت و گفت: وی بیش از ۴۰۰ جلد کتاب در زمینه های داستان، شعر و نمایش به چاپ رسانده است. این نویسنده با نوشتن دعوت نامه ای از سوی دانش آموزان مجتمع آفرینش و دبستان زارع به اوز آمده است که از دیروز در این مجتمع، دانشگاه آزاد، موزه مردم شناسی و سرای زرنگار باعث شادی و یادآوری فرهنگ کتاب و کتابخوانی شده است و از امروز نیز مهمان بچه های آموزشگاه زارع است.  

پس از آن دکتر شعبان نژاد ضمن سپاس از مسئولان که در بامداد در این مکان گردهم آمده اند گفت: من از روز اول که وارد فرودگاه لار شدم، حس کردم که به شهری می روم که دارای مردمی نیک اندیش و فرهنگ دوست هستند. و زمانی که وارد مجتمع شدم و استقبال اولیاء دانش آموزان، مردم و مسئولان را دیدم فهمیدم که اینجا مردم اهل فرهنگ هستند و مردم اوز فرهنگی می باشند. وی اظهار خوشحالی کرد که در جمع مردم فرهنگ پرور اوز است.

شیخ صالح انصاری مدیر مدرسه علوم دینی نیز با اشاره به مقوله فرهنگ گفت: توجه به علم و دانش یک موضوع ذاتی است، که دین آن را صیقل داده و هدایت می کند. در حال حاضر آمریکا و روسیه در علم و فن آوری پیشرفته هستند. ولی چون دین آن را هدایت نکرده است دچار مشکلات هستند ولی ما اگر به علم و دانش دست یافتیم در اثر هدایت دین اسلام، کاربرد صحیح هم به آن می دهیم. وی از حضور دکتر شعبان نژاد سپاسگزاری کرد و گفت: کار زیبای بچه های آفرینش ابتکاری در خور توجه است و باید ادامه یابد. پس از آن مدعوین با صبحانه پذیرایی شدند.

 

 

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد