دیدارهیات رئیسه اتاق اصناف با فرماندهی انتظامی شهرستان اوز

 به گزارش پسین اوز، رئیس اتاق اصناف و اعضای هیات رئیسه این اتاق درستاد فرماندهی انتظامی اوز با سرهنگ هادی محمدیان فرماندهی انتظامی شهرستان اوز وپرسنل زیر مجموعه دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست عبدالله معصوم نژاد رئیس اتاق اصناف اوز و رئیس اتحادیه خواربار فروشان لارستان با استنادبه آیه قرآن به اهمیت امنیت در جامعه اشاره کرد و آرامش وامنیت در جامعه را بسیار مهم وارزشمنددانست وی در ادامه از خدمات نیروی انتظامی اوز دربعد امنیت سپاسگزاری کرد و از خدمات شبانه روزی آنها تقدیر وتشکر به عمل آورد . رئیس اتاق اصناف همچنین به تشریح عملکرد شش ساله  اتاق اصناف اوز پرداخت وبیان کرد که هدف ما خدمت به مردم در چارچوب قوانین امورصنفی وجلب رضایت حداکثری صنوف است.

در این نشست صمیمی سرهنگ محمدیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اوز با ابراز خرسندی از توفیق خدمت به مردم شهرستان یادآور شد امنیت و آرامش در شهرستان اوز باید سرمشق والگوی سایر شهرستانها در استان باشد واین شعار فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان است که به حول وقوه الهی وهمت بلند مردم وتعامل با مجموعه مسئولین شهرستان بایدبکوشیم که تحقق یابد ، سرهنگ محمدیان در این جلسه به نقش وجایگاه اتاق اصناف وبازاریان و هماهنگی این دو نهاد اشاره کرد وافزود همکاری و تعامل سازنده نیروی انتظامی با اتاق اصناف و کسبه که لازم و ملزم یکدیگراند می تواند منشا اقدامات مفید وسازنده وامنیت برای شهروندان به همراه داشته باشد ، وی همچنین از آغاز به کار پلیس امنیت واداره اماکن نیروی انتظامی در آینده نزدیک خبر داد وگفت درصددخواهیم بود اداره راهنمایی ورانندگی  را در مرکز شهرستان اوز راه اندازی کنیم.

در این جلسه صفر رنجبر ، عبدالعزیز نجم دینی ، فرخ امینا، محمدامینی ، علی تیرزن ، طاهر منظریان از اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف و سرگروه های واحد های صنفی شهر و منصور نورانی بازرس اتاق اصناف هریک افتتاح ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان را تبریک گفتند و برقراری امنیت اجتماعی و ساماندهی فضای کسب وکار را خواستار شدند.حاضرین در نشست در پایان از محل دفتر اماکن نیروی انتظامی شهرستان که در شرف بازگشایی است دیدن نمودند .


4 دیدگاه

  1. کار خوب. وارزندهای است. اینشالله که دفتر پلیس ۱۰. که بسیار. ضروریست درشهرستان. ایجاد شود. این دفتر در ذمینه های. گذرنامه. گواهینامه. وخدمات نظام وظیفه و……به مردم خدمات رسانی میکند که فعلا در اوز جایش خالی. است

  2. ورود جناب سرهنگ محمدیان به شهر اوز به عنوان اولین فرمانده انتظامی اوز را خیر مقدم میگوییم.
    یاد این بزرگوار به عنوان اولین فرمانده همواره در یاد و خاطره مردم اوز باقی خواهد ماند همانطور که نام اولین بخشدار و اولین فرماندار اوز همواره در یادها و خاطره ها خواهد بود.

  3. همشهری خسته از مسافرت به لار وگراش

    خسته شدیم. ازبس برای کارها یمان به. گراش. ولاررفتیم لطفا حالاکه فرماندهی. مستقل انتظامی داریم. دفترپلیس ۱۰ را درشهرستان اوزتاسیس کنید. این دفتر دربخشهای جویم بنارویه اشکنان. گله دار هم وجود دارد

  4. هاشمی از بلوک بیدشهر

    از حاضران درجلسه انتظار داشتیم درخواست عمومی مردم شهرستان مبنی بر ایجاد دفتر خدمات الکترونیک پلیس ۱۰ را در اوز با جناب سرهنگ محمدیان مطرح میکردید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد