دیدار فرماندار و مسئولان با مدیرکل راه و شهرسازی

به گزارش پسین اوز، و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم در مجلس، فرماندار به اتفاق مدیر دفتر نماینده، شهردار، سرپرستان دفتر نظام مهندسی و اداره راه و شهرسازی با مدیرکل جدید راه و شهرسازی لارستان در لار دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز ضمن تبریک انتصاب مدیرکل جدید گفت: در حال حاضر وضعیت راه و شهرسازی در حوزه شهرستان اوز احتیاج به توجه و بررسی دارد و از مدیرکل درخواست کرد که برای توسعه هرچه بیشتر راه های مواصلاتی و با توجه به اعلام مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی  برای اجرای انبوه سازی مسکن و مشارکت با دولت، برنامه ریزی و همکاری و توجه ویژه شود. علی پور بر توسعه محورهای مواصلاتی اوز- سه راهی ارد و محور اوز به مرکز استان که خیرین و نیکوکاران مشغول فعالیت هستند تاکید کرد.

 فرزاد شریفی مدیر دفتر نماینده مردم در مجلس نیز خواستار نگاه ویژه مدیرکل به حوزه راه و شهرسازی شهرستان اوز شد و اضافه نمود ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به حوزه مسکن و راه را باید استقبال و قابل توجه تلقی کرد.

مسعود کراماتی شهردار اوز نیز مسائل و مشکلات حوزه شهرداری را تشریح کرد و خواستار همکاری اداره کل راه و شهرسازی گردید.

حمیدرضا فرازنده سرپرست اداره راه و شهرسازی و محمدرسول رفعتی سرپرست نظام مهندسی گزارشی کوتاه از فعالیت های خود را ابراز کرده و خواستار همکاری مدیرکل شدند.

مهند حسن شبانی مدیرکل جدید راه و شهرسازی لارستان ضمن قدردانی از حضور مهمانان از اوز اظهار داشت: دکتر حسین زاده نماینده مردم در مورد توسعه راه و شهرسازی در شهرستان اوز تاکید داشته است و طبعا اینجانب نیز در این مورد بطور کامل حمایت خواهم کرد و صریحا اعلام نمود که همراهی نماینده، فرماندار و نیکوکاران و مردم تمام توان خویش را در رفع مسائل و مشکلات شهرستان به کار خواهم بست.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد