دیدار مدیرکل ثبت احوال با فرماندار

به گزارش پسین اوز، مدیرکل ثبت احوال استان فارس با فرماندار شهرستان اوز دیدار و گفت و گو کرد. این دیدار که در شامگاه روز سه شنبه ۱۷ دی ماه ۹۸ در سرای زرنگار صورت گرفت. علیرضا انصاری مدیرکل ثبت احوال فارس ضمن تبریک ارتقاء بخش اوز گفت: الحق که ارتقاء بخش اوز به حق بوده و باید قبل از این ها روی می داد. وی انتصاب علی پور را در سمت فرماندار اوز نیز تبریک گفت و از فرماندار درخواست کرد که به اداره ثبت احوال شهرستان اوز که نیاز به تکمیل ساختمان دارد مورد توجه قرار گیرد.  

وی افزود: برای رفاه حال مردم اداره ثبت احوال به صورت مدرن و زیبا ساخته می شود و برای اتمام آن احتیاج به اعتبار از سوی دولت و خیرین است، فرماندار در این مورد قول مساعد داد که در تامین اعتبار آینده مدنظر قرار دهد.  علی اصغر علی پور فرماندار اوز نیز از مدیرکل ثبت احوال فارس درخواست کرد که نمایندگی ثبت احوال به توجه به جمعیت زیاد بخش بیدشهر در مرکز بخش بیدشهر تاسیس شود.

در این دیدار که محمد شاحسنی بخشدار بیدشهر و احمد خضری مدیرمسئول پسین اوز، فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرزاد جهرمی رئیس اداره ثبت احوال حضور داشتند. شاحسنی بخشدار بیدشهر نیز ضمن تائید سخنان فرماندار درخواست کرد که به بخش بیدشهر توجه شود. در پایان علی پور فرماندار شهرستان اوز از حضور مدیرکل ثبت احوال در شهرستان سپاسگزاری کرد و اظهار امیدواری نمود که اداره ثبت احوال شهرستان در راستای خدمت به مردم موفق شود.  


3 دیدگاه

  1. کارمند. بیمارستان. اوز

    اداره ثبت احوال. در حال حاضر. احتیاج. به. بلزسازی. واجیا. دارد. ودر حد. وقواره. یک. شهرستان. نیست. که. باید. توسط. مسولین. پیگیری. واقدام. شود بسیاری. از مردم. بخاطر.نداشتنیک. تابلو. وادرس. مناسب. چندان. از ان. اطلاعی. ندارند

  2. از اینکه فرماندار وبخشدار به فکر روستاها هستند جاى خوشحالى است حالا چرا ملاقات در سراى زرنگار ؟ چرا در فرماندارى نبوده؟

  3. قابل. توجه. فرمانداری. اوز

    قرار بود. ادارات دادگاه. ثبت. اسناد. واملاک. دفتر. پلیس. ۱۰. و……..در. شهرستان. اوز. مستقر. شود. اما. این. ادارات که. در بخشهای. بیرم. جویم. و….. تاسیس. شده. اند. کماکان. در شهرستان. اوز. وجود. ندارند. ومردم. مجبورند. به. لار. وگراش. مسافرت. کنند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد