رئیس دادگستری: مردم باید از حقوق خود آگاهی یابند

به گزارش پسین اوز، بامداد روز سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ به دعوت دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز، حسین روانشاد رئیس دادگستری به اتفاق سرهنگ هادی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده کلانتری وحدت و مسئولان نیروی انتظامی شهرستان اوز در جمع گروهی از اعضای هیات امناء و کارکنان دانشگاه حضور یافتند.

ابتدا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان اوز ضمن خیرمقدم گفت: دانشگاه آزاد علاوه بر رسالت آموزشی در امور فرهنگی و اجتماعی نیز فعال بوده و در امر رسانه ای نیز مطرح است. بطوری که جذب خیرین برای ساخت دانشگاه در اثر تعامل با مردم، مسئولان و بویژه خیرین بوده است.

عبدالعزیز خضری گفت: رسانه و تشکیل جلسات در دانشگاه باعث جذب نیکوکاران برای ساخت شده است. در ادامه محمدصدیق پیرزاد، پروانه پدرام، فاطمه قاسمی، آجی مزرعی، بهاره بهبین درباره همکاری دانشگاه و نیروی انتظامی و دادگاه، مالکیت زمین های باغ شهری، سینما و غیره صحبت کردند.

حسین روانشاد رئیس دادگستری شهرستان اوز نقش دانشگاه و رسانه ها در آگاهی یافتن مردم از حقوق خویش و حقوق دیگران بسیار موثر دانست و گفت: با همکاری نیروی انتظامی و فرمانداری در چند روز اخیر متجاوزین به بیت المال را شناسائی و نسبت به جلوگیری از تجاوز آنان اقدام شد و این کار نیز ادامه خواهد داشت.

روانشاد اضافه نمود که دغدغه مسئولان بویژه دادگاه، رفاه و کمک رسانی به مردم است و مردم باید از حقوق خویش آگاهی یابند.

سرهنگ هادی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اوز نیز اظهار داشت: ما سرباز بوده و در خدمت مردم هستیم و برای تشکیل جلسات با دانشگاه به منظور راه حل و چاره جویی برای آسیب های اجتماعی آمادگی داریم و عملکرد ما را در پاکسازی منطقه کنار سبز شاهد هستید و این اقدامات در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت.

در پایان رئیس دادگستری از موافقت برای راه اندازی دفتر علوم قضایی، پلیس +۱۰ در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تسری و حفظ قانون در سرلوحه کار ماست. جلسه که از ساعت ۸ بامداد آغاز شده بود در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه با قرائت صورتجلسه توسط احمد خضری دبیر هیات امناء و صرف صبحانه پایان یافت.


2 دیدگاه

  1. اوزی از شیراز

    با تشکر از مسولین دانشگاه آزاد این. کارها بسیار مفید وموثر است و نقش دانشگاه آزاد در بیشبرد مطالبات شهرستان اوز به خوبی نشان میدهد لازم است در این جلسات درخواست های شهرستان را نیز مطرح نمایید تا بیشتر راهگشای شود. موفق باشید

  2. با تشکر از برگزار کنندگان این جلسه لازم بود درباره استقرار اداره ثبت اسناد که خیلی مورد نیاز مردم اوز است. سوال می‌کردید تا ریس دادگاه پیگیری میکردند زیرا اداره ثبت زیر مجموعه قوه قضاییه است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد