رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس:دلائل امضای استیضاح وزیر امور خارجه را اعلام کرد

به گزارش پسین اوز، رئیس دفتر نمایده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی دلائل امضای استیضاح دکتر ظریف وزیر امور خارجه توسط دکتر جعفرپور کشورمان را تشریح کرد.

محمد مظفری گفت: به سه دلیل دکتر جمشید جعفرپور خواستار استیضاح وزیر امور خارجه ایران شد. وی دلائل را به شرح زیر اعلام کرد: ۱-چرا حدود ۸۰۰ نفر از اهالی لارستان، خنج و گراش از امارات متحده عربی اخراج شده اند؟ در این مورد ما به قانون و مقررات دولت امارات کاری نداریم ولی حامی و حافظ همشهریان اخراج شده هستیم بنابراین مال و اموال و دارائی این افراد کجاست و چه شده است؟ ۲-دکتر ظریف در مصاحبه خویش اعلام کرده است کسانی که بالایحه (FATF) مخالف هستند پولشوئی کرده اند. دکتر جعفرپور یکی از مخالفان این لایحه است و باید ثابت شود که کجا و طبق چه سند و مدرکی پولشوئی کرده است؟ ۳-هم اکنون دولت ترکیه در قطر و عراق یکه تاز اقتصادی است. چرا ما که با این کشورها دوست و صمیمی هستیم نتوانسته ایم جایگاه ویژه اقتصادی در آنجا داشته باشیم.

بطور خلاصه چرا بازار عراق و قطر در دست ما نیست؟ محمد مظفری اظهار داشت: اگر وزیر امور خارجه جواب قانع کننده داشته باشد ممکن است دکتر جعفرپور از تقاضای استیضاح خوددداری کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد