راه اندازی امکانات شهرستان های تازه تاسیس

راه اندازی امکانات شهرستان های تازه تاسیسبه گزاش پسین اوز، و به نقل از ایرنا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: برخی امکانات در ۷ شهرستان نوپای استان فارس تامین و مستقر شده و سایر امکانات نیز به مرور مستقر خواهد شد.

سیداحمد احمدی زاده افزود: استاندار نیز دستور ویژه برای تامین اعتبار و استقرار ادارات در این شهرستان ها را صادر کرده است. وی با اشاره به استقرار فرماندهی نیروی انتظامی در ۷ شهرستان گفت: این موضوع در دست پیگیری است و در گام نخست استقرار فرماندهی انتظامی شهرستان اوز محقق شده است.

این مقام سیاسی استان اظهار داشت: با وجودی که امکانات و زیرساخت ها بطور کامل برای انتخابات دوم اسفند ۹۸ فراهم نبود ولی فرمانداران و هیات های اجرایی این شهرستان ها به خوبی توانستند انتخابات را به نحو مطلوب در ۷ شهرستان برگزار کنند.

احمدی زاده در پایان از مشارکت مردم بویژه خیرین در راه اندازی امکانات شهرستان ها تشکر کرد و گفت: در حال حاضر استان فارس دارای ۳۶ شهرستان و ۱۱۰ شهر می باشد. گفتنی است که شهرستان های اوز- بختگان(آباده طشک)، بیضاء، خفر، زرقان، سرچهان و کوهچنار در ۱۰ مهر ۹۸ طبق تصویب هیات وزیران تاسیس شده اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد