کمبود ۱۱ هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش فارس

به گزارش پسین اوز، و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در اجلاس روسای ادارات آموزش و پرورش استان در شیراز گفت: امسال با کمبود ۱۱ هزار و ۸۰۰ نیروی انسانی در آموزش و پرورش فارس در سال تحصیلی جدید روبرو هستیم.کمبود 11 هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش فارس

فرهاد اسماعیلی افزود: روسای ادارات باید با تدبیر و برنامه ریزی چالش های پیش رو را در تامین نیروی انسانی پشت سربگذارند. اسماعیلی با تاکید بر آموزش تکنیک های تدریس در آموزش مجازی به معلمان گفت: باید زمینه گسترش هرچه بهتر روش های خلاقانه به صورت مجازی را فراهم ساخت. مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد که آموزش مجازی یک ضرورت است و برای حل مسائل آموزشی در استان، مجمعی با همراهی خیران برای کمک به دانش آموزان بازمانده از تحیصل راه اندازی شده است که در حال حاضر با موجودی ۲ میلیارد تومان شروع به فعالیت کرده است.

وی در ادامه گفت: این مجمع به دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سراسر استان و با معرفی و شناسائی آن از سوی ادارات خدماتی مانند تهیه لوازم التحریر، کیف؛ کفش و غیره ارائه می دهد. بالاترین مقام آموزشی استان فارس در پایان گفت: دریافت وجه نقد از سوی مدارس به عنوان شهریه و یا مشارکت های مردمی تخلف است.  


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد