رحیمی نژاد سخنگوی کاروان: خروجی نشست کاروان پیگیری جاده مرگ با مسئولان در تهران مثبت بود

به گزارش پسین اوز، و به نقل از صحبت نو، در پی تصادفات اخیر در محور جهرم- لار- بندرعباس که منجربه کشته شدن تعدادی از هموطنان عزیز شد.

فعالان اجتماعی با همراهی نماینده مردم در مجلس، اعضای شوراهای شهر و شهرستان لارستان در ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ در میدان آرژانتین تهران در مقابل وزارت راه و شهرسازی تجمع اعتراض آمیزی داشته و با شعار «حزب فقط حزب علی- رهبر فقط سیدعلی» و «ما پیرو ولایتیم- ما خواستار عدالتیم» اعتراض خویش را نسبت به عدم تسریع در دوبانده شدن محور جهرم-لار- بندرعباس اعلام کردند.

در این تجمع حدود ۵۰ نفر از لارستان و تهران حضور داشتند و ۴ نفر به عنوان نمایندگان کاروان متشکل از کاظم رحیمی نژاد، بینا رستم روانبخش و جعفری به اتفاق حسین زاده نماینده شهرستان های لارستان، گراش، اوز و خنج در مجلس شورای اسلامی در ساعت ۱۱ صبح در دفتر خیراله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت توسعه راهها شرکت و پس از بحث و بررسی فراوان مصوبه ای به شرح زیر از سوی رحیمی نژاد سخنگوی کاروان اعلام شد:

۱-کمیته ای متشکل از مدیرکل راه و شهرسازی، نماینده مردم در مجلس، مسئولان لارستان و فعالان اجتماعی تشکیل شود.

۲-این کمیته پیگیر اخذ اعتبارات و اولویت بندی در هزینه آن خواهد بود.

۳-روز دوشنبه ۱۷ آبان سال جاری نشست تخصصی وزیر راه و شهرسازی، حسین زاده، جباری و رضائی نمایندگان لارستان، گراش، اوز و خنج، بندرلنگه، بستک و پارسیان، جهرم و خفر تشکیل و مسائل محور  جهرم- لار- بندرعباس را بررسی و راه حل ها را پیشنهاد و ارائه کنند.

۴-رحیمی نژاد از حضور اعضاء کاروان که در شرایط سخت جوی، سختی راه در تهران حضور یافته و پیگیری مسئله بودند تشکر کرد.

۵-موضوع تاسیس اداره کل راهداری در لارستان مطرح که خادمی گفت: این موضوع در حوزه کاری من نیست و باید از مسیر دیگری دنبال شود.

۶-به گفته رحیمی نژاد سخنگوی کاروان، خروجی نشست با مسئولان در تهران مثبت بوده است.   


2 دیدگاه

  1. قابل توجه فعالان در اوز

    به قرار اطلاع نماینده مجلس درخواست کرده اند که اداره کل راهداری جنوب فارس در خنج تاسیس شود که با مخالفت. رحیمی نژاد مواجه شده است

  2. اوزی درشیراز

    چه اشکال دارد که اداره کل راهداری جنوب فارس در شهرستان خنج مستقر شود برای اینکه خنج در سر چندین راه. با اوز. لامرد. ولار وگراش. و….قرار گرفته است در ضمن ادارات کل را وشهرسازی واداره راهداری و حمل و نقل برای ۶ شهرستان. لامرد مهر خنج. اوز. گراش. ولار است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد